Friday, July 19, 2019

'Saya Mahu Jadi Wanita Terakhir Dalam Hidup Baginda'


Sehari selepas dilaporkan bercerai talak tiga, bekas ratu cantik Rusia, Rihana Oksana Gorbatenko terus berkongsi detik-detik indahnya bersama Sultan Muhammad V, dengan satu video disiarkan di laman sosial Instagram yang memaparkan temu bual Rihana bersama Sultan Kelantan dalam suasana romantis.

Sultan Muhammad V Cerai Rihana

Selepas 12 jam, video berkenaan telah ditonton kira-kira lebih 240,000 kali oleh pengguna media sosial.

Menariknya, video berkenaan turut disulami dengan alunan muzik yang romantik dan diselitkan dengan aksi manja Rihana bersama Sultan Muhammad V.

Selain itu, video itu juga turut memaparkan Rihana dan Sultan Muhammad V menari bersama dan pada akhir video itu menunjukkan unggun api bagai melambangkan kehangatan cinta mereka.

Dalam temu bual itu juga, Sultan Muhammad V menyatakan keutamaannya terhadap anak adalah perkara utama.

Kisah rumah tangga pasangan diraja ini mencuri perhatian apabila Sultan Muhammad V dilaporkan sudah bercerai dengan wanita warga Rusia itu.

Istana Kelantan setakat ini masih lagi berteka-teki tentang status mereka tetapi sudah mengeluarkan penegasan bahawa tiada pihak boleh digelar permaisuri Kelantan, raja perempuan Kelantan, sultanah Kelantan atau Queen of Kelantan tanpa pengumuman rasmi.

***

Rihana Oksana Gorbatenko

Kepada semua pengikut pengikut saya yang dihormati, jutaan Terima Kasih diucapkan ke atas komen-komen anda.

Saya amat senang hati apabila membaca ucapan ikhlas dari anda semua.

Kehidupan kami telah berubah sejak anak comel ini dianugerahkan kepada kami suami-isteri dan membawa bersamanya kasih sayang dan cinta.

Alhamdulillah, sekarang kami adalah keluarga yang bahagia dan sifat kekeluargaan adalah penting dalam kehidupan kita semua.

Oleh itu, diharap kita sama-sama menjaga keluarga kita dan juga satu sama lain.

Dan semoga kita dan ahli keluarga kita terus sihat sejahtera dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah SWT.

Dear Followers!

Thank you for your warm kind comments. I am very pleased to read your congrats.

Our life has changed since this little cute bunny came to our world. He came here to be give love and to be loved. When one person starts to take care of another one more than about himself, love turns into a family. Family and children are the most important things in this life. Take care of each other.

Дорогие подписчики!

Спасибо за ваши тёплые слова. Мне очень приятно читать ваши поздравления.

Наша жизнь изменилась с появлением этого

***

Dalam temu bual itu Rihana menceritakan keperibadian Sultan Muhammad V yang begitu mengambil berat terhadap dirinya dan keluarga.

"Saya mahu menjadi wanita terakhir dalam hidup baginda," kata Rihana dalam temu bual berkenaan.

Tunggu Kenyataan Rasmi Istana

Kerajaan Kelantan meminta supaya semua pihak supaya menunggu pengumuman daripada Istana Kelantan berhubung perkembangan berita perceraian Sultan Muhammad V dengan bekas ratu cantik Rusia, Rihana Oksana Gorbatenko.

Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob berkata, hanya Pejabat Istana Kelantan yang boleh mengeluarkan kenyataan rasmi mengenai isu pernikahan dan perceraian Sultan Muhammad V.

Ahmad berkata, pihaknya tidak menerima sebarang maklumat pernikahan dan perceraian kerana maklumat rasmi hanya dikeluarkan oleh Pejabat Istana Sultan Kelantan.

Istana Kelantan setakat ini masih berdiam diri berkaitan isu itu tetapi sudah mengeluarkan penegasan bahawa tiada pihak boleh digelar permaisuri Kelantan, raja perempuan Kelantan, sultanah Kelantan atau Queen of Kelantan tanpa pengumuman rasmi.

Apa maksudnya? Entahlah.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon