Tuesday, November 07, 2017

Questra World Skim Cepat Kaya


Jika saat ini anda sedang dipujuk untuk menyertai satu lagi Sim Cepat Kaya dari syarikat Questra World yang mendakwa mampu memberikan pulangan yang sangat lumayan, jangan sesekali berfikir dua kali. Kenapa? Sebab Questra World adalah satu lagi Skim Penipuan Terancang, Skim Piramid yang sedang giat mencari mangsa.

Questra World skim penipu

Skim Cepat Kaya Questra World sudah dibuktikan bersalah diseluruh dunia dengan pelbagai pendedahan dari pihak berkuasa mahupun individu.

Cuba lihat senarai pendedahan di bawah ini;

BNM (MALAYSIA) - Financial Consumer Alert: List of unauthorised companies and websites;

AMARAN daripada Financial Conduct Authority (FCA), UNITED KINGDOM:

AMARAN daripada Financial Services and Markets Authority (FSMA), BELGIUM:

AMARAN daripada Financial Market Authority (FMA), AUSTRIA:

AMARAN daripada Czech National Bank (CNB), REPUBLIK CZECH;

PENDEDAHAN daripada SCAMQUESTRA.COM:

Kalau dengan satu pendedahan saja pun sudah lebih dari cukup untuk membuktikan bahawa Questra World adalah pelaburan yang meleburkan wang PELEBUR, apatah lagi dengan senarai panjang diatas kan.

Jadi, jangan sesekali memperbodohkan diri dengan tertipu sewenang-wenangnya.

SAY NO TO SKIM PIRAMID Questra World!

Apa Yang Ditawarkan Oleh Skim Penipuan Questra World?

Questra World mendakwa kononnya syarikat yang telah ditubuhkan sejak 7 tahun yang lepas dan mempunyai wakil-wakil di Sepanyol, Rusia, Kazakhstan, Dubai, Singapura dan kini di Malaysia.

Berbeza dengan syarikat pelaburan yang lain, perniagaan utama Questra World adalah dalam pembelian dan penjualan debentur, memberi sokongan kewangan (financial support) kepada syarikat-syarikat start-up, memberi dan menjual hartanah dan jual beli di pasaran IPO.

Sejak 7 tahun yang lepas, keseluruhan urusan perniagaan oleh Questra World telah menamppakkan purata keuntungan sebanyak 88%!

Pakej-Pakej Pelaburan Questra World

Mari kita lihat beberapa pelan pelaburan yang ditawarkan oleh Questra World. Pelan-pelan pelaburan ini dikategorikan mengikut kategori-kategori atau pakej-pakej yang berikut:
  1. Pakej White – 90 EURO (RM500)
  2. Pakej Yellow – 270 EURO (RM1,485)
  3. Pakej Green – 810 EURO (RM4,455)
  4. Pakej Blue – 2,430 EURO (RM13,365)

Setiap pelaburan adalah selama setahun atau dikira dalam minggu iaitu 52 minggu, dimana setiap minggu pelabur boleh memperolehi keuntungan minima 4% dan keuntungan tersebut dibayar pada setiap hari Jumaat! Wah, SAH Skim Cepat Kaya macam kebiasaan!

Anda boleh sahaja mengambil keuntungan pada setiap minggu dan mengakhiri pelaburan anda pada akhir tahun pelaburan tersebut. Atau hilang terus?

Tetapi anda pasti akan tertarik dengan program “Compounding” yang mana keuntungan anda akan dilaburkan sekali lagi supaya jumlah pelaburan anda akan meningkat, dan secara tidak langsung, keuntungan anda juga akan berlipat kali ganda banyaknya!

'COMPOUNDING' bermaksud anda carilah rakan seramai mungkin supaya boleh menangis bersama-sama!

Dan sekiranya anda mampu melabur mengikut pakej BLUE, ganjarannya RM27 JUTA! PERGHH!

Anda nak join bisnes Skim Penipu yang bakal tersontot? Cepat-cepatlah join. Kah.. Kah..

BACA INI JUGA:

sumber: facebook

3 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon