Saturday, October 21, 2017

6 Bandar Indonesia Dengan Gadis Paling Cantik!


Bukan rahasia lagi Indonesia dihuni oleh ramai gadis-gadis cantik yang tersebar di seluruh penjuru negeri. Hal ini dibuktikan dengan beberapa kota yang terkenal kerana menjadi tempat gadis rupawan.

Indonesia

Kebanyakan gadis-gadis cantik tinggal di kota-kota besar kerana ramai dari mereka bekerja atau belajar di sana. Tidak hairanlah, jika kota-kota ini banyak dihuni oleh wanita-wanita berwajah cantik bak bidadari.

Berikut adalah kota-kota di Indonesia yang dijuluki sebagai penghasil gadis-gadis cantik.

1. Bandung


Bandung

Bukan rahasia lagi jika Bandung merupakan syurga gadis-gadis cantik. Bandung selalu menempati tempat pertama sebagai penghasil gadis berparas menawan.

Di Kota Kembang ini sangat ramai gadis dari luar bandar yang tinggal di Bandung untuk belajar atau bekerja.

2. Malang

Malang

Malang juga menjadi penghasil gadis-gadis cantik, ditambah lagi masyarakat Malang yang terkenal ramah membuatkan gadis-gadis disana selain cantik wajahnya, juga cantik dalam tutur kata dan sopan santun.

3. Banjarmasin

Banjarmasin

Banjarmasin menjadi salah satu penghasil gadis cantik yang memiliki kulit eksotik. Kulit mereka tidak begitu gelap, juga tidak begitu pucat.

Bukan hanya kulit, tubuh gadis-gadis Banjarmasin juga ramping.

4. Aceh

Acheh

Gadis-gadis cantik asal Aceh memiliki wajah yang sangat khas. Gadis asli kota Aceh memiliki wajah perpaduan melayu dan timur tengah.

Bukan hanya cantik, mereka juga ramai yang muslimah, cantik di luar dan juga di dalam.

5. Manado

Manado

Walaupun tidak begitu terkenal seperti Jakarta, Manado juga menjadi penghasil gadis-gadis berparas ayu. Tak percaya? Cuba saja berkunjung ke kota yang ini. Anda pastinya terpesona.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA: 10 Negara Dengan Wanita Tercantik Di Dunia

sumber: wowmenariknya

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon