Friday, September 01, 2017

5 Gaya Urut Batin Suami Yang Di Benci Isteri


Sebagai lelaki adalah amat penting mengetahui serba sedikit seluk beluk tentang keinginan gaya urutan batin yang didamba oleh kebanyakan kaum wanita ketika di ranjang demi sebuah perhubungan yang membahagiakan kedua-dua pihak.

Urutan Batin
Gambar hiasan.

Jadi, adalah satu kesilapan besar bagi seorang suami jika berangapan urutan batin yang diberi kepada pasangannya sentiasa betul dan mencukupi.

Lumrahnya kebanyakan wanita amat jarang sekali mahu meluahkan rasa tidak puashati terhadap urutan batin lelaki yang dialaminya.

Berikut dinyatakan antara 5 perkara dibenci oleh kebanyakan wanita ketika urutan batin bersama lelaki ketika di ranjang.

1. Urutan batin yang teragak agak

Mungkin kebanyakan lelaki berangapan melayan wanita dengan lemah lembut adalah cara terbaik ketika di ranjang.

Ketika melakukan urutan batin diranjang kaum lelaki tidak boleh teragak agak melakukanya dengan pelbagai pertanyaan kerana ketika itu sudah tiada persoalan.

Yang ada cumalah ucapan belaian, pelukan dan kucupan nikmat dan apa yang penting, lelaki bukan sekadar memberikan urutan batin yang mengegarkan perasaan, melabuhkan tubuh, malahan yang istimewa hingga separuh nyawa serta beradu sehingga bersatu.

Supaya urutan batin tersebut layak disebut sebagai mengawin (mengawan), bersetubuh, bersenyawa dan bersatu.

2. Urut batin yang gelojoh

Wanita tidak suka urutan batin lelaki yang gelojoh dan tergesa gesa. Urutan batin tanpa mukadimah atau dimulai dengan urutan cumbuan pujuk rayu dan berhenti serta merta.

Dalam erti kata lain, urut batin lelaki yang tidak tentu hujung pangkalnya seperti sekadar melepaskan sesak sahaja.

3. Urut batin sekadar dipinggiran

Lelaki perlu menyedari terlalu banyak punca pusat nafsu yang berada ditubuh badan wanita yang perlu diransang dengan urutan sebelum di setubuhi.

Wanita pula perlu disetubuh hingga lebuh tidak sedarkan diri. Urutan persetubuhan perlu sehingga separuh nyawa untuk bersenyawa.

Persenyawaan diantara lelaki dan wanita perlu ketika bersetubuh agar bersatu.

4. Gaya urutan batin yang sama

Urutan batin lelaki asyik dengan gaya yang sama sudah tentu menjemu dan memualkan wanita, sama seperti hidangan makanan yang sama dijamu sudah tentulah akan jemu.

Sebab itulah ada berlaku dikalangan wanita yang makan luar kerana jemu.

Sebab itu urutan batin perlu dilakukan dengan pelbagai gaya samada dari atas, bawah, kiri, kanan, tepi, depan dan belakang.

Jika boleh tempat, masa, keadaan pun perlu di pelbagaikan supaya tidak jemu.

5. Urut batin tiada penutup

Jika ada pembukaan sudah tentu ada penutupannya. Wanita tidak suka urutan batin yang tidak ada penutupnya seperti hilang manis sepah dibuang.

Setelah selesai memberikan urutan batin, layanilah pasangan dengan usikan mesra, belaian, kucupan dan ciuman.

Jika wanita di turuti apa yang dikehendaki lelaki, pasti dia menyerah dengan sepenuh hati hingga ke mati.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: sifuliterapi

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon