Wednesday, July 05, 2017

Poster Awek Shell ‘Dicabul’ Tiada Lagi Di Stesen Minyak


Susulan kontroversi poster gadis Shell ‘dicabul’, pengurusan Shell mengambil keputusan untuk menarik balik semua papan poster tersebut daripada ditayangkan di semua rangkaian stesen minyaknya di seluruh negara, berkuat kuasa serta-merta.

Gadis Shell ‘dicabul'

Shell dalam satu kenyataan berkata ia tidak akan membiarkan tindakan kurang sopan itu, yang jelas bertentangan dengan nilai teras syarikat itu dan budaya rakyat Malaysia.

“Kami menggesa semua orang ramai dan netizen supaya tidak lagi berkongsi imej-imej ini.

"Papan poster ini akan ditarik balik dari semua stesen minyak kami berkuat kuasa serta merta,” tulis kenyataan tersebut.

Sebelum ini heboh mengenai aksi kurang sopan beberapa orang lelaki yang memegang bahagian alat sulit dan payudara model Shell tersebut yang dikenali sebagai Nor Shafila Khairusalleh, 25.

Lelaki ‘Cabul’ Gadis Shell Mohon Maaf

Gadis Shell ‘dicabul'

Seorang lelaki yang mengaku salah seorang daripada pelaku tersebut, tampil membuat permohonan maaf di atas tingkah lakunya itu.

Menerusi paparan akaun Instagram ‘_nasrulazmi’, dia menulis permohonan maaf tersebut.

“Kepada semua yang mengenali dan tidak mengenali pun… saya memohon ampun dan maaf atas kesilapan yang saya buat dan saya sedar yang saya salah kerana bersikap tidak elok pada patung #gadisShell tersebut.

“Kepada keluarga #gadisShell, saya memohon ampun maaf zahir dan batin pada bulan yang mulia ini,” katanya.

BACA INI JUGA: Perompak Berang Gagal Merogol Tinggalkan 'Love Bite' Dileher Gadis

sumber: mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon