Tuesday, July 25, 2017

Sanggup Buat Lesung Pipit Palsu Untuk Tampil Cantik


Suatu ketika dahulu, pembedahan membesarkan payudara menjadi pilihan wanita, kemudian disusuli pula dengan suntikan membesarkan punggung dan bibir.

Lesung Pipit Palsu
Gambar hiasan.

Dan terkini, trend itu semakin berubah apabila orang ramai mahu menjalani pembedahan plastik bagi membentuk lesung pipit.

Untuk itu, permintaan bagi prosedur berkenaan meningkat dengan ramai yang menjadikan wajah model Miranda Kerr sebagai contoh.

Prosedur bagi menghasilkan lesung pipit palsu itu hanya mengambil masa selama 30 minit sahaja di mana pakar bedah plastik akan membentuk otot pipi.

Otot itu kemudiannya dilekatkan dengan permukaan bawah kulit muka dan lesung pipit akan kelihatan apabila otot muka digerakkan.

Ia bermakna lesung pipit itu hanya akan kelihatan apabila seseorang itu tersenyum.

Kos bagi pembedahan membentuk lubang pada pipi itu berharga antara RM3,400 ke RM10,700.

Pembedahan Lesung Pipit Pertama Di Dunia!

Lesung Pipit Pertama

Seorang gadis yang terdesak ingin memiliki ‘lesung pipit’ sanggup berhabis ribu dolar untuk membuat pembedahan membentuk lesung pipit di pipi.

Ketika itu, peguam yang masih di dalam latihan ini merupakan orang pertama yang sanggup dan telah membuat pembedahan plastik seperti ini beberapa tahun lalu.

Namun, setelah semuanya selesai, gadis ini agak terkejut kerana lesung pipit palsu itu terlampau ke dalam dan nampak pelik.

Ada yang berminat ke?

BACA INI JUGA: Lesung Pipit, Kecantikan Akibat Kecacatan Gen!

sumber: mynewshub | remaja

1 comment

  1. Alahai macam2 la manusia sekarang ni.. makin maju makin pelik.. haha

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon