Friday, June 16, 2017

Tasha Muslie Gadis Dari Sabah Mirip Kajol


Seorang lagi sumandak (gadis) dari Sabah mencuri perhatian apabila dikatakan mirip artis Bollywood, Kajol Mukherjee.

Tasha Muslie

Gadis dikenali Tasha Muslie ini mula mendapat perhatian selepas seorang jurusolek @yatimakeover memuat naik gambar #kajolsabah itu di Instagram miliknya.

Sebelum ini, Phanthegerow Louiselle digelar kembar artis Hollywood, Selena Gomez, manakala kecantikan seorang anak gadis dari Keningau, Tracie Sinidol, mirip wajah cantik beberapa orang artis terkenal.

Kajol Sabah

“Tak boleh ‘move on’ lagi ni. Akak cari gambar Kajol dengan solekan dia lebih kurang dengan adik Tasha semalam (Rabu) untuk bagi nampak lagi sama.

“Kalau suka tolong ‘like’ dan kongsi. Bagi viral Kajol Sabah kita,” tulisnya di Instagram.

Tasha Muslie

Tambah jurusolek dari Sabah itu, dia bersetuju bahawa negeri Sabah sememangnya memiliki ramai gadis yang mirip dengan selebriti tertentu.

“Betullah di Sabah ni macam-macam ada rupa gadis-gadisnya. Gadis berwajah iras Kajol pun ada.

“Terima kasih adik @tashamuslie_ sudi tadah muka untuk kali kedua,” katanya.

Sementara itu, Tasha Muslie yang turut berkongsikan gambarnya di Instagram pula menulis kapsyen: “Be love, be light. Theme make up, would be like Kajol. Yay or nay? (Jadi cinta, jadi cahaya. Tema solekan, menjadi seperti Kajol. Ya atau tidak?”

Tasha Muslie

Tema solekan tersebut adalah Kajol dan nyata hasil solekan tersebut berhasil kerana berjaya menyerupai pelakon Bollywood itu.

Netizen turut memberi pandangan yang sama dengan menjelaskan Tasha seperti kembar Kajol dan dia mungkin boleh dianggap sebagai Kajol Sabah.

BACA INI JUGA:

sumber: mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon