Wednesday, May 10, 2017

3 Kesalahan Suami Punca Isteri Tidak 'Puas'


Apakah 3 kesalahan utama ketika hubungan intim yang sering dilakukan oleh suami di ranjang tanpa mereka sedari? Ini kerana lelaki biasanya mempunyai ego yang tinggi dan sukar berkompromi tentang perasaan pasangan mereka sehinggakan masalah yang sama sering terbawa-bawa ketika hubungan seks.

Isteri tak puas

Ketika berasmara, suami kurang peka kehendak dan apa yang dikehendaki oleh isteri mereka. Hasilnya seringkali isteri tidak puas ketika berasmara dan sukar untuk orgasme.

3 Kesalahan utama yang sering dilakukan oleh suami ketika melakukan hubungan seks;

1. Tidak melakukan Foreplay dengan sempurna

Walaupun seks pantas atau seks ekspress boleh dilakukan sekali sekala, foreplay sebelum seks adalah amat penting bagi kaum wanita, atau para isteri.

Menurut kajian yang dilakukan, 79% daripada lelaki di Malaysia tidak melakukan foreplay sebelum mendayung.

Perkara ini akan membuatkan isteri anda lambat untuk ghairah dan panas, lalu membuatkan beliau sukar untuk klimaks dan pancut.

Ini akan mengakibatkan isteri tidak puas ketika berasmara.

2. Incredible Hulk

Jika anda pernah menonton filem "Incredible Hulk", anda pasti tahu bagaimana Hulk mengoyak dan menceraikan bajunya setiap kali beliau berubah menjadi Hulk.

Jangan terkejut jika tanpa sedar anda juga pernah melakukan perkara yang sama kepada pakaian isteri anda, walaupun anda tidak mengoyak dan mencarik pakaian beliau.

Isteri suka jika anda membuka pakaiannya dengan perlahan, seperti anda membuka balutan hadiah yang amat berharga.

Cubalah, pasti isteri akan lebih menghargai anda.

3. Berehat seketika

Salah satu teknik untuk melambatkan ejakulasi atau klimaks ialah berhenti mendayung dan menarik keluar zakar dari faraj ketika merasakan ingin pancut.

Teknik ini berkesan dan terbukti boleh melambatkan klimaks bagi lelaki.

Malangnya, kesilapan yang sering dilakukan oleh suami ketika menarik zakar ialah mereka tidak membelai dan meneruskan permainan dengan cumbuan selepas menarik keluar zakar.

Ketika menarik keluar zakar, teruskan rangsangan pada isteri anda dengan memasukkan jari ke dalam faraj beliau atau menggomol badannya.

Anda perlu memastikan berahi isteri sentiasa berada di tahap maksima untuk memudahkan isteri klimaks.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: hannsays

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon