Monday, February 06, 2017

'Angin Beranak' Punca Bisikan Ghaib Suruh Ibu Kelar Bayi!

Loading...

Penyakit 'gila meroyan' juga disebut 'angin beranak' disyaki sebagai punca seorang ibu sanggup mengelar anaknya sendiri sehingga maut dalam satu kejadian terbaru di Kelantan.

Anak

Ahli keluarga seorang wanita yang tergamak menyembelih anaknya sendiri di kuarters Kem Desa Pahlawan, Kok Lanas, Kota Bharu, mendakwa suri rumah berusia 32 tahun itu bertindak di luar kawalan selepas mendengar bisikan ghaib.

Ibu suspek, Mariam Ismail, 56, yang masih terkejut dengan kejadian itu berkata, anaknya mendakwa suara-suara tersebut menyuruhnya menutup muka, Nur Areesa Sofea Jiry, dua bulan, dengan bantal dan mengelarnya dengan menggunakan pisau.

Mariam berkata, dia percaya anaknya yang hanya dipanggil sebagai Fadhilah, tidak berniat untuk bertindak demikian kerana cukup menyayangi anak bongsunya, Nur Areesa.

“Seluruh ahli keluarga reda dengan kejadian tersebut dan menyifatkan ia sudah ditakdirkan.

"Saya sempat bertemu dengan Fadhilah selepas kejadian itu dan dia memberitahu ada terdengar bisikan ghaib yang menyuruhnya bertindak demikian.

“Fadhilah beritahu saya, suara itu menyuruhnya menutup Nur Areesa menggunakan bantal.

"Bukan itu sahaja, suara tersebut juga menyuruh Fadhilah mengelar anaknya itu menggunakan pisau,” katanya ketika ditemui pemberita di rumahnya di Kampung Jal Kechik, Tumpat.

BACA INI JUGA: Jangan Biarkan Isteri Stress Walaupun Sedikit Selepas Bersalin!

Sumber: kosmo

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon