Tuesday, December 06, 2016

Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Namun Berjaya Di Selamatkan Doktor?!


Aishwarya Rai Bachchan dikatakan menjadi mangsa terbaharu khabar angin berhubung kematiannya beberapa bulan selepas bapa mertuanya Amitabh Bachchan serta pelakon Katrina Kaif mengalami nasib yang sama.

Aishwarya Rai

Laporan mendakwa, Aishwarya mengambil dos penenang berlebihan berikutan pertengkaran keluarga berhubung gambar intim dengan pasangannya dalam filem Ae Dil Hai Mushkil, Ranbir Kapoor.

Laporan itu mendakwa tindakan aktress yang juga bekas ratu cantik dunia itu tidak dihebahkan anggota keluarganya.

Bagaimanapun, penipuan itu terbongkar selepas pelakon yang berusia 43 tahun itu dilihat di sebuah parti oleh pereka fesyen Manish Malhotra.

"Saya bersama Aishwarya dan Abhishek hingga jam 2.00 pagi pada Isnin di rumah Manish. Dia kelihatan berseri-seri dan gembira.

"Ramai tetamu memuji penampilannya dalam filem Ae Dil Hai Mushkil dan suaminya kelihatan agak gembira mengenainya, "kata satu sumber kepada Hindustan Times.

Sebelum itu, khabar angin tersebar mendakwa keluarga Bachchan memanggil doktor ke kediaman mereka selepas mendapati Aishwarya telah membunuh diri dan bagi menyembunyikan perkara itu, mereka didakwa tidak membawanya ke hospital.

Sementara itu, menurut laporan lain, bertajuk Outlook Pakistan, Aishwarya Rai menyalahkan khabar angin mengenai masalah perkahwinannya menjadi punca untuk membunuh diri.

Laman web itu juga memetik kenyataan doktor yang merawat pelakon itu.

Blog itu memetik doktor yang tidak dinamakan sebagai berkata, "Selepas diselamatkan, Aishwarya berkata kepada saya, "biarkan saya mati, lebih baik mari daripada hidup seperti ini."

Terdahulu, pelakon Bollywood Katrina Kaif, Amitabh Bachchan, Ayushmann Khuranna, Dilip Kumar, Honey Singh, Rajinikanth dan Lata Mangeshkar turut pernah berdepan khabar angin berkaitan kematian.

BACA INI JUGA:

Sumber: SH

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon