Saturday, September 17, 2016

Lelaki Dedahkan Saat Ngeri Dan Menakutkan Implan Bibir ‘Meletup’


Henry, 20, dari Wells-Next-To-Sea, Norfolk, yang ketagih untuk membesarkan bibirnya, terkejut apabila bibir yang telah disuntik dengan implan tiba-tiba pecah dan mengeluarkan darah serta nanah.

Henry lips ‘explode’

Henry berkata dia mengalami ketagihan untuk membesarkan bibir dan melakukannya beberapa bulan sekali kerana dia gembira dengan bibir besar yang dimilikinya melalui suntikan implan.

Ketika menceritakan pengalaman menakutkan itu, Henry berkata ketika bibir tersebut `meletup’, dia sedang membeli telefon bimbit di sebuah kedai.

Henry lips ‘explode’ [2]

“Saya sedang memilih telefon bimbit apabila saya merasakan bibir saya tiba-tiba membengkak dan ia kemudiannya meletup, menyebabkan darah dan nanah menitik ke atas telefon bimbit berkenaan.

“Penjual telefon berkenaan terkedu melihat keadaan tersebut,’’ katanya ketika muncul dalam siri televisyen E4 bertajuk Body Fixers. Henry berharap pakar-pakar dapat membantunya.

Henry

Pakar aesthetic, Dr Esho berkata Henry perlu menjalani pembedahan untuk membuang implan dibibirnya bagi menghalang bibir berkenaan daripada jangkitan.

“Kes Henry ini mungkin salah satu kes paling buruk pernah saya kendalikan di mana bibir mengalami jangkitan.

Henry

"Malah, ketika dia dibawa ke rancangan ini, saya terus memberitahu dia perlu dibawa ke bilik bedah,’’ kata Dr. Esho.

BACA INI JUGA: Ngeri! Implan Payudara Tersembul Keluar

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon