Tuesday, August 02, 2016

Yuka Kinoshita, Gadis Yang Mampu Makan 137 Biji Pisang Dalam 6 Minit


“Banyak makan pasti akan ada banyak lemak dalam badan” ungkapan itu mungkin sesuai untuk anda yang suka makan dengan hidangan berlebihan.

Yuka Kinoshita Eat Banana

Bagaimana pula jika anda bertemu atau melihat orang yang makan dengan banyak hidangan berlainan tetapi tetap boleh lagi menjaga tubuhnya kekal ramping?

Lapor portal viral4real, rakaman video menunjukkan seorang wanita Jepun, Yuka Kinoshita dimuat naik menerusi akaun YouTube-nya memperlihatkan aksi hebatnya itu ketika sedang makan 137 biji pisang.

Dia mampu menghabiskan buah tersebut hanya dalam masa enam minit atau setara dengan enam kilogram pisang dengan cara tersendiri.

Menurut wanita bertubuh kurus itu, dia memang sudah lama dikenali dan popular menerusi pelbagai videonya yang selalu menunjukkan sedang makan dengan hidangan yang sangat banyak.

Malah dia mempunyai cara lain dengan menambah toping seperti coklat agar tidak bosan semasa memakan pelbagai jenis makanan berbeza.

Aksi memakan pisang dengan hidangan yang berlainan menjadi pengantara dua negara, Filipina dan China yang bermusuhan apabila seorang netizen melontarkan komen kasar terhadap aksi Yuka itu.

“Selama tempoh sensitif ini, anda boleh makan 137 pisang dari Filipina untuk menghina China? Adakah kamu fikir kami orang China boleh dengan mudah diganggu?” soal seorang netizen China.

Setelah mendapat pelbagai kritikan berlainan daripada ramai netizen China, Yuka ternyata juga mendapat pembelaan daripada beberapa netizen lain.

“Abaikan saja, orang China memang kurang sopan,” kata seorang netizen.

BACA INI JUGA: Khasiat Memakan Pisang Yang Anda Tidak Tahu

Sumber: Mynewshub.cc

1 comment

  1. Wow! dahsyatnya ini mesti dah biasa makan banyak tu yang perut dia banyak ruang kosong hiks!

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon