Thursday, July 28, 2016

Senarai Filem Wajib Tonton Julai 2016!


Kami sajikan kepada pembaca sekalian senarai filem-filem wajib tonton sepanjang bulan Julai ini!

Jason Bourne
Tarikh Tayangan: 28 Julai 2016

Jason Bourne

Matt Damon kembali dengan watak sebagai Jason Bourne/ David Webb dalam filem kelima di mana lebih banyak persoalan akan dijawab.

Skiptrace
Tarikh Tayangan: 21 Julai 2016

Skiptrace

Bennie Black adalah seorang detektif Hong Kong yang dalam misi mengesan ketua penjenayah Victor Wong sejak lebih sedekad yang lalu.

Apabila anak saudaranya Samantha terbabit dengan sindiket jenayah Wong, Bennie meminta pertolongan daripada seorang kaki judi Amerika bernama Connor Watts.

Kedua-dua mereka kemudian terlibat dalam satu pengembaraan berisiko tetapi menyeronokkan untuk menyelamatkan Samantha.

Star Trek Beyond
Tarikh Tayangan: 21 Julai 2016

Star Trek Beyond

Filem ketiga ini diarah buat pertama kalinya oleh Justin Lin. Ia mengambil tempat selepas dua buah filem terdahulu, di mana kali ini ia akan menyaksikan pasukan USS Enterprise melakukan penerokaan lebih jauh di angkasa lepas.

Kabali
Tarikh Tayangan: 22 Julai 2016

Kabali

Seorang gangster di Chennai, Kabaliswaran, cuba menyelamatkan dan melindungi buruh-buruh India yang bekerja keras untuk terus hidup di negara-negara Asia Tenggara.

Ghostbusters
Tarikh Tayangan: 14 Julai 2016

Ghostbusters

Erin Gilbert dan Abby Yates menulis sebuah buku tentang kewujudan hantu-hantu. Beberapa tahun kemudian, Erin menjadi seorang pensyarah di Universiti Columbia tetapi apabila bukunya kembali ditimbulkan, dia menjadi bahan jenaka di universitinya.

Bagaimanapun, apabila hantu-hantu mula menakluk bandar Manhattan, membuktikan kepercayaannya adalah benar, Erin kembali berkerjasama dengan Abby dan juga seorang jurutera nuklear, Jillian Holtzmann, serta pekerja keretapi, Patty Tolan, untuk menyelamatkan dunia daripada syaitan berkuasa bernama Rowan.

Selamat menonton!

BACA INI JUGA: 6 Watak Superhero Yang Bukan Lagi Hak Milik Marvel

Sumber: Cinema.com.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon