Saturday, March 19, 2016

6 Tips Suami Isteri Beraksi Hebat Diranjang!


Kehebatan dikala beraksi diranjang semestinya berupaya menjadi alat paling berkesan dan berkuasa untuk mengerat dan mencetuskan lagi hubungan kemesraan seksual dan menambah keseronokan seks kepada pasangan suami isteri.

Tips seks
Gambar hiasan.

Namun, bagi anda yang masih tercari-cari cara beraksi yang hebat diranjang, tips ini mungkin dapat membantu.

1. Fahami Lelaki

Bagi isteri, fahamilah suami anda sebagai seorang lelaki. Lelaki sentiasa tertarik dengan sesuatu yang sensual.

Janganlah marah dan bimbang jika sesekali suami inginkan sesuatu yang luar biasa.

Perhatikan suami anda, sekiranya dia terangsang tatkala melihat babak-babak panas di kaca televisyen, cuba jadikan babak yang ditonton sebagai panduan untuk memberikan keseronokan kepada suami.

2. Cungkil Rahsia Keghairahan Isteri

Suami pula perlu bijak mencungkil rahsia keghairahan isteri. Biasanya wanita agak sukar bercerita tentang keinginan seksnya secara terbuka walaupun kepada suami sendiri.

Kala berhubungan intim, carilah titik keghairahan isteri menerusi kaedah 'cuba-cuba'.

Sekiranya anda mendapati isteri senang dengan apa yang anda lakukan, teruskan sehingga dia mencapai kemuncaknya.

3. Sex Toys

Jangan malu dan tercabar sekiranya perlu menggunakan alat bantuan seperti ubat-ubatan dan peralatan seks yang boleh membantu memberi kepuasan dalam hubungan intim.

Peralatan seks tidak semestinya menunjukkan anda lemah dan kurang berkemampuan tetapi ia adalah salah satu cara untuk menambah kehebatan ketika bersama.

4. Jangan Gelojoh

Beri ruang dan masa kepada pasangan untuk bersedia melayari bahtera indah bersama-sama. Jangan lakukannya dengan tergesa-gesa kerana ia boleh membunuh keseronokan bersama.

Pastikan anda berada dalam suasana yang tenang, nyaman dan memberangsangkan untuk menikmati sensasi keghairahan yang diidam-idamkan.

5. Rangsang Pasangan Anda

Jika pasangan anda tidak mampu menaikkan keghairahan anda, jangan malu untuk merangsang dia terlebih dahulu.

Mulakan langkah pertama sehingga dia turut merasai keghairahan yang anda rasakan. Dan jangan pula terkejut bila melihat dia pula yang mengganas!

6. Jauhkan Gangguan

Pastikan tiada sebarang gangguan dikala anda berhubungan intim kerana ia boleh membunuh keghairahan dan kemesraan anda dan pasangan.

Jika anda sudah mempunyai anak, pastikan anak anda telah tidur dengan nyenyak agar tiada sebarang gangguan dapat membantutkan usaha anda mencapai nikmat kebahagiaan bersama-sama.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon