Thursday, February 04, 2016

Online Shopping, Jimat Luarbiasa Dengan CouponBelanja!


CouponBelanja merupakan perkhidmatan kupon percuma dalam talian terkemuka di Malaysia yang menawarkan kepada pengguna internet untuk mendapatkan belian terbaik, tawaran terhebat dan kupon percuma supaya lebih jimat ketika membeli-belah dalam talian.

CouponBelanja - Coupon Codes For Malaysia

CouponBelanja telah dilancarkan pada awal tahun 2014, oleh Ravi Trivedi, yang merupakan seorang usahawan, pemasar, pelabur dan pengasas Srijan Capital.

Bagaimana ia bermula

Semuanya bermula dengan permulaan Couponrani.com pada tahun 2012. Permintaan untuk membeli-belah dalam talian berada di kemuncaknya ketika itu dan Ravi Trivedi terfikir untuk mempunyai laman web yang boleh menyatukan semua tawaran dan kupon supaya pengguna boleh mengumpul banyak kupon semasa membeli-belah dalam talian.

Banyak usaha telah dijalankan untuk membina produk dari awal yang membantu kami untuk menggabungkan beberapa elemen dengan bijak dalam perjalanan.

Couponrani kini laman web kupon yang paling komprehensif di India dan merupakan top 4 laman web kupon di India.

Selepas itu, pada tahun 2014, Couponrani mula berkembang ke negara lain dan pasaran seterusnya yang disasarkan ialah Malaysia, dengan CouponBelanja.

Pasukan

CouponBelanja adalah satu pasukan kecil 15 individu dan semakin meningkat. CouponBelanja tidak mengukur pertumbuhan dari segi bilangan orang, tetapi kepada bilangan pengguna yang boleh mendapat manfaat dengan menjimatkan wang.

Setiap individu dalam pasukan sangat bersemangat dengan apa yang mahu dilakukan dan memainkan peranan penting dalam membina perniagaan ke tahap yang seterusnya.

Bagaimana CouponBelanja berbeza?

CouponBelanja sebagai sebuah syarikat yang sedang berkembang menonjol serta berbeza dalam banyak cara berbanding pesaingnya:
  • CouponBelanja mempunyai kupon eksklusif dan perkongsian dengan kedai-kedai dalam talian utama di Malaysia seperti Lazada, Zalora, Luxola, Rakuten, foodpanda dan lain-lain.
  • CouponBelanja menyimpan hanya kupon pada laman web utama. Pemantauan dilakukan sepanjang masa terhadap semua kupon untuk memastikan bahawa pelanggan-pelanggan CouponBelanja mendapat kupon yang boleh digunakan.
  • Platform CouponBelanja juga menyokong pelbagai bahasa.
  • Real Time Pemberitahuan Kupon melalui 'PING' sedang dirancang untuk dimasukkan dalam masa terdekat.
  • Pada masa akan datang CouponBelanja merancang untuk mempunyai Android App dan Chrome bagi pengguna.
  • CouponBelanja juga mempunyai blog yang komprehensif untuk CouponBelanja yang memberitahu dan mencadangkan cara-cara yang selamat apabila membeli dalam talian.
  • CouponBelanja juga boleh didapati di Facebook dan Twitter.

Apakah rancangan masa depan? 

CouponBelanja kini bekerja dengan idea-idea baru dan datang dengan strategi baru untuk menjadi tapak kupon yang paling komprehensif untuk apa-apa yang boleh dibeli dalam talian.

CouponBelanja akan sentiasa membuat pembaharuan untuk membuat mencari diskaun dan harga untuk membeli-belah dalam talian dengan cara yang paling yang mudah.

Sebagai sebahagian daripada rancangan masa depan, CouponBelanja terlibat secara aktif dalam mengembangkan produk dan pasukan Technology, serta pasukan pemasaran digital.

CouponBelanja percaya bahawa kepuasan pelanggan adalah perkara paling utama yang akan membantu syarikat ini untuk berkembang lebih jauh dan meraih kejayaan.

DAPATKAN COUPONBELANJA ANDA SEKARANG!

-SENTIASAPANAS.COM

2 comments

  1. Saya pun suka berbelanja online... mmg mudah klu dah dapat tempo. Duit je kena kawal hehee

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon