Tuesday, February 16, 2016

Mesyuarat PIBG Dirasmikan Dato Vida Wajib Pakai Baju Pink!


Susulan satu surat yang tersebar meminta meminta agar ibu bapa hadir ke mesyuarat PIBG dengan berbaju pink, NUTP menggesa agar Dr. Vida tidak menggangu pengajaran sekolah.

Dato Vida

Menurut presiden NUTP, Hashim Adnan, sekolah merupakan tempat untuk pelajar menimba ilmu dan tidak wajar ia digunakan sebagai tempat untuk mempromosi produk kesihatan.

Dato Vida [2]

"Saya mengharapkan agar guru besar sekolah itu tidak melebihi batas dengan menjalankan promosi barangan sewaktu aktiviti pembelajaran diadakan kerana saya khuatir mengganggu konsentrasi pelajar", katanya sebagaimana lapor Akhbar Kosmo bertarikh 16 Feb.

Beliau berkata sedemikian ketika diminta mengulas tentang surat terbabit.

Dato Vida [3]

Selain dari ajakan ke mesyuarat PIBG, surat terbabit turut meminta ibu bapa untuk mengajak rakan-rakan, jiran dan pasangan untuk memeriahkan promosi produk Qu Puteh keluaran Dr. Vida yang dijual pada harga Istimewa.

BACA INI JUGA: 2 Lelaki Yang Menjadi Kaya Selepas Idea Paling Teruk!

Sumber: Siakapkeli.my

3 comments

  1. Setuju, sekolah Etuza selalu ada salesgirls / salesman alamak terganggu pelajaran juga..katakany 5 minit huuuu berjam2 . Lebih baik di bendung hal begini. Masa bukan kerja anytime lah produk bah

    ReplyDelete
  2. Agak2 le... Tidak semua acara dan tempat itu sesuai utk promosi dan jualan.

    ReplyDelete
  3. Hehehee... org bisnes mestilah mcm tu... sbb tu dia kaya raya... :) :)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon