Sunday, November 22, 2015

Freemason, Perang Salib, Knight Templar Dan Buku Sihir


Siri Perang Salib pada tahun 1099 adalah permulaan kepada dunia yang dikatakan moden ini. Ketika itu, Jurusalem telah jatuh ke tangan tentera Salib.

Freemason

Dan pada tahun 1118, sebuah kumpulan tentera yang bernama Knight Templar telah dibentuk. Kumpulan ini telah mengawal keadaan di Jurusalem dan juga telah mencipta satu sistem ekonomi sendiri.

Sesuatu yang unik telah berlaku kepada kumpulan ini yang ramai tidak pernah tahu. Kumpulan ini telah menemui 'harta' yang tidak ternilai di bawah Masjid Al-Aqsa ketika berada di Jurusalem.

'Harta' tersebut sebenarnya merupakan buku-buku sihir purba milik Bani Israil yang dirampas oleh Nabi Sulaiman. Semua buku sihir tersebut telah disimpan didalam sebuah bilik rahsia di bawah Al-Aqsa.

Knight Templar telah menemui bilik tersebut dan mempelajari simbol-simbol dan sihir-sihir Bani Israil. Sihir-sihir tersebut dikatakan sangat hebat, lantas mereka meninggalkan agama Kristian dan mengamalkan upacara penyembahan Iblis.

Mereka dapat berhubung dengan Al-Masih Ad-Dajjal yang sedang dikurung sebelum kelahiran Nabi Muhammad lagi. Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala kenikmatan yang tiada tandingan.

Dan sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerja untuk Dajjal dalam melaksanakan semua konspirasi agungnya, termasuklah membina Haikal Sulaiman, sebagai istana tempat Dajjal akan memerintah dunia apabila dilepaskan nanti.

Sejarah penubuhan kumpulan rahsia Freemason

Apabila Jurusalem berjaya dirampas semula oleh tentera Islam, The Knight Templar terpaksa lari ke Eropah. Mereka membina semula kekuatan di sana. Menyedari perkara ini, raja-raja Eropah telah mengharamkan Knight Templar.

Amalan sihir mereka terbongkar dan hampir semua ahli mereka ditangkap, dibunuh dan dibakar hidup-hidup. Malangnya, dalam sejarah kita diajar kononnya mereka yang ditangkap itu adalah para saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman kegelapan Eropah.

Namun, sebahagian kecil daripada mereka terselamat. Pergerakan mereka disusun semula dan ditukar nama menjadi 'Freemason'..

Mari tonton video dibawah untuk mengetahui banyak lagi konspirasi kumpulan rahsia ini..



BACA INI JUGA: Freemason, Penipuan Teori Evolusi Darwin Dan Fitnah Dajjal

-SENTIASAPANAS.COM

1 comment

  1. semoga kita mendapat iktibar dan sentiasa berserah padaAllah SP..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon