Tuesday, April 14, 2015

Luahan Sedih Emma Maembong Zizan Bakal Berkahwin?


Pasti ramai sudah mengetahui tentang pelawak, Zizan Razak, yang bakal mendirikan rumah tangga pada bulan Jun ini.

Emma Maembong

Setelah pengumuman dibuat Zizan, Emma Maembong dilihat memuat naik video yang dikatakan respon kepada pengumuman tersebut.

Ramai peminatnya memberikan semangat kepada Emma Maembong agar terus move on.

Antara ayat-ayat yang dimuatnaik oleh Emma di laman instagramnya, jodoh pertemuan di tangan Allah. Kita hanya merancang hanya dia yang menentukan.


Gadis yang berjaya memenangi hati Zizan itu adalah gadis sekampung dengan pelawak yang berasal dari Kuala Terengganu ini.

Menurut Zizan, bakal isterinya berusia 24 tahun namun dia enggan mendedahkan identiti gadis itu buat masa ini.

Zizan berkata, “ya, saya akan berkahwin! Gadis pilihan saya berasal dari Kuala Terengganu. Beliau bekerja dan berusia 24 tahun. Namanya, biarlah rahsia dulu.

“Saya bukan muda lagi, usia sudah mencecah 31 tahun. Sudah masanya saya berkahwin dan memiliki anak. Saya bukan mahu melarikan diri daripada kontroversi yang timbul, tetapi berkahwin mungkin dapat mengelakkan fitnah yang bukan-bukan.

“Lagipun, ibu bapa saya sudah berusia, saya mahu mereka tengok say naik pelamin dan sempat bermain dengan cucu-cucu,” katanya.

Menurut pelawak kelahiran program realiti Raja Lawak ini lagi, bakal isterinya merupakan seorang wanita yang tidak perlu bersolek tebal untuk menampakkan kejelitaan semulajadinya.

Sikap gadis itu yang sangat menghormati kedua ibu bapa Zizan turut menambat hati pelakon Cicakman 3 itu untuk menyuntingnya sebagai suri hidup.

Ligat Zizan ye, dah habis madu, sepah dibuang..hehe

BACA INI JUGA: Benarkah Lelaki Kacak Menakutkan Wanita?

2 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon