Monday, March 02, 2015

Blog Terbaik Malaysia Februari 2015


Jika anda tercari-cari senarai blog terbaik di Malaysia sepanjang Februari yang baru berlalu, dibawah ini merupakan jawapan yang anda cari.

Blog terbaik Malaysia

Entri ini sebenarnya merupakan penghargaan SP buat Top Commentator (KOMENTAR SAHABAT SEJATI BULAN INI), rakan-rakan blogger yang sentiasa sudi dan tidak sombong berkomentar di blog SENTIASAPANAS.COM yang tidak seberapa ini sepanjang bulan Februari 2015.

SP sertakan di bawah, senarai sebilangan kecil dari sekian ribu blogger-blogger mesra Malaysia dan para pembaca sekalian dijemput untuk melawat ke blog mereka kerana tersangat banyak informasi yang boleh dibaca disitu.

Blog-blog ini mungkin bukan yang terbaik di Malaysia, tapi bagi SP mereka antara yang terbaik..

Dan sekalipun sebahagian blog ini tidak tersenarai dalam kontes Malaysia Best Blog 2015, mereka merupakan Malaysia best blog Februari 2015 di blog SP..:)

Selain itu, pembaca juga dijemput membaca blog rakan-rakan blogger yang tidak tersenarai disini tapi ada tersenarai diruangan BLOGLIST. Blog mereka juga cukup bernilai untuk dibaca bagi menambahkan ilmu pengetahuan.

Dikesempatan ini juga SP memohon maaf kerana tidak mampu melayan komentar para pembaca dan blogwalking yang kurang berjalan dengan lancar.

Buat para pembaca dan pengunjung yang sudi dan selalu bertandang, SP ucapan jutaan terima kasih. Tanpa anda siapalah KAMI..

Buat rakan-rakan blogger yang tidak tersenarai, ucapan terima kasih seikhlasnya SP ucapkan.

Untuk semua, semoga Allah membalas seribu kali kebaikan buat anda sekalian. Amiin..

SENARAI BLOG TERBAIK MALAYSIA FEBRUARI 2015
Semoga memberi manfaat. BACA INI JUGA:
-Sentiasapanas.com

14 comments

  1. aku termasuk blogger terbaik toh mas hehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... Blog SP pun terbaik.. bnyk info yg saya suka baca. T kasih SP & tahniah juga buat rakan2 yg lain.. :)

    ReplyDelete
  3. Ya Allah...terima kasih banyak SP. Tak terbalas jasa bro SP senaraikan blog saya dalam satu entri blog SP yang hebat ini. Saya rasa bersalah sangat kat SP sebab traffk blog saya banyak datang dari blog SP dan SP adalah pengomen setia blog saya. Terima kasih banyak2 SP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SP juga begitu. Adakalanya trafik datang dari blog yang kita tidak sangka-sangka..;)

      Delete
  4. Ehh.., saya pun ada. Terima kasih. Alhamdulilah.
    Terharu atas penghargaan ini. Moga blog Sentiasa Panas terus panas membara
    dengan berita dan cerita yang melatop dan success always.

    ReplyDelete
  5. blog sy pon tersenarai....terharunyee....mekasih SP...blog SP pon selalu sy singgah.....cuma kdg2 xsempat nak drop komen...mekasih jugak coz SP sudi singgah blog sy hihihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita semua adakalanya sangat sibuk, nak komen pun tak sempat..:(

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon