Thursday, October 30, 2014

Video Trailer Filem Hebat, Avengers: Age Of Ultron


Avengers: Age Of Ultron. Sudah pasti ramai yang tertungu-tunggu sambungan filem Marvel: The Avenger yang telah ditayangkan pada 2012 yang lalu kan?

Avengers - Age Of Ultron

Berita baik buat anda, melalui laman Facebook Marvel Malaysia, Walt Disney Studio dan Marvel telah mengeluarkan sebuah trailer terbaru bagi movie hit mereka iaitu Avengers 2 – Avengers: Age Of Ultron.

Walaupun hanya diberi teaser yang berdurasi selama lebih kurang 2 minit itu, kami dapat rasakan filem ini bakal pecah panggung!

Dijangka bakal ditayangkan pada bulan Mei 2015, filem ini dilakonkan ramai pelakon handalan seperti Robert Downey Jr., Chris Evans, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo dan Scarlett Johansson.

Dalam Avengers: Age Of Ultron ini, Tony Starks cuba untuk memprogramkan semula sistem “dormant peacekeeping” (AI yang menjana pemikiran sendiri) dengan menggunakan Ultron.

Namun, rancangan itu tidak menjadi apabila Ultron mengenalpasti manusia sebagai musuh utama dan mahu kesemua manusia dihapuskan dari muka bumi.



Jadi, sudah tentu Iron Man, Captain America, Thor, Hulk, Black Widow, Hawkeye bersama-sama dengan sokongan daripada Nick Fury dan Maria Hill perlu berganding bahu untuk menyelamatkan dunia kan?

Menerusi trailer tersebut kami dapati banyak juga aksi-aksi menarik yang bakal ditonton oleh pengikut setia filem Marvel dan ia sudah tentu disajikan dengan sinematografi yang hebat!

Cerita banyak pun tak guna kalau tak tengok trailernya kan? Jom layan trailer di bawah ini dulu.

Sumber:
https://www.facebook.com/MarvelMalaysia/

4 comments

  1. Replies
    1. Filemnya nanti mesti lebih hebat kan..

      Delete
  2. tadi saya liat trailer nya aja seru yah gan apa lagi kalo nonton full nya beuuhhh .. pasti seru nih film avengers age of ultron nya :)

    ReplyDelete
  3. tak sabar... tak sabarr... harap2 jalan ceritanya lebih menarik... :D

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon