Thursday, August 14, 2014

Awie Dan Erra Fazira Bercinta?


Awie dan pelakon, Erra Fazira sekali lagi menjadi perhatian peminat apabila ramai yang ingin melihat mereka kembali bersama.

Awie Dan Erra Fazira Kembali Bercinta

Semuanya gara-gara mereka dilihat seolah-olah sudah berjanji apabila mengenakan baju raya sedondon rona merah ketika hadir sama ke program Meletop Throwback Raya baru-baru ini.

Awie yang ditemui di lokasi penggambaran filem Warna Cinta Impian di Cyberjaya menjelaskan ia hanya kebetulan dan tidak disengajakan.

"Terus-terang saya dan Erra tidak berjanji untuk hadir dengan pakaian dari rona yang sedondon dan kebetulan sahaja warna kami sama pada hari itu," katanya.

"Biasalah, dari kami bercinta hingga putus tunang dulu, peminat tidak berhenti dan masih punya impian untuk melihat kami bersama, namun saya sudah lali dengan semua itu.

Awie Dan Erra Fazira Kembali Bercinta [2]

"Apa yang berlaku biarkan berlalu. Saya pasti, Erra sama seperti saya, fokus kami kini adalah untuk mencari rezeki buat anak-anak.

"Namun saya akui selesa berkawan dengan Erra cuma soal hati saya rasa belum lagi kerana saya rasa Erra berhak dapatkan lelaki yang jauh lebih baik dari saya.

"Tapi saya tidak mahu bercakap lebih-lebih kerana jodoh, ajal dan maut adalah ketentuan Allah SWT," jelasnya lagi.

Namun, Awie mengakui jodoh, ajal dan maut terletak di tangan Tuhan dan dia berserah.

BACA INI JUGA: 8 Cara Isteri Kena Goda Suami Untuk Elak Cerai

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon