Wednesday, June 11, 2014

Wanita Jalin Hubungan Intim Dengan Ikan Lumba-lumba!


Buat pertama kalinya, seorang wanita tampil mendedahkan hubungan intim yang mengghairahkan dengan Peter, seekor ikan lumba-lumba ketika menjalankan penyelidikan lebih 50 tahun lalu. Insiden sekitar 1960-an itu berlaku apabila penyelidik haiwan, Margaret Howe Lovatt, yang memperoleh dana penyelidikan Nasa menjalankan penyelidikan untuk mengajar haiwan itu bercakap Bahasa Inggeris di Virgin Island di utara Amerika Syarikat.

Margaret Howe Lovatt Dolphin

Pada 1963, beliau mengubahsuai sebuah rumah supaya dapat menakung air sehingga paras lutut bagi menempatkan ikan lumba-lumba itu bagi memudahkan proses penyelidikan.

Pertemuannya dengan Peter digambarkan sebagai perasaan seksual yang lahir disebabkan faktor usia.

Hubungan antara Margaret dan Peter yang semakin akrab itu akhirnya membawa ke tahap keintiman fizikal.

Kata Margaret: "Peter suka bersama saya. Dia akan menggesel badannya pada lutut, kaki dan tangan saya dan saya biarkan dia berbuat demikian."

"Memang saya rasa tidak selesa, tetapi asalkan perbuatannya itu tidak terlalu kasar.

"Pada mulanya saya akan letakkan dia pada mesin pengangkat dan meminta dia pergi bermain bersama ikan lumba-lumba lain tetapi Peter tetap mahu bersama saya," katanya.

Margaret mendakwa perlakuan Peter itu lebih menjurus kepada aspek seksual untuk haiwan itu, bukan dirinya, bagaimanapun ada ciri-ciri menghairahkan antara mereka.

"Ia seperti kita menggaru apabila rasa gatal, selepas selesai kita teruskan dengan aktiviti lain," katanya.

Penyelidikan itu berakhir dengan tragedi apabila timbul khabar angin menyatakan ikan lumba-lumba itu menderita akibat penyalahgunaan dadah, selain berita mengenai skandal membabitkan hubungan Peter dan Margaret.

Selepas sekian lama, akhirnya Margaret terpanggil untuk mendedahkan hubungannya dan penyelidikan yang dijalankan kepada umum.

Dokumentari bertajuk 'Gadis Yang Bercakap Dengan Ikan Lumba-Lumba' akan disiarkan di beberapa stesen televisyen di London bulan ini.

-Sentiasapanas.com

2 comments

  1. komen gua -- dia minat ke ikan eh hahahaha ~ sentiasa panas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seseorang perlu 'menyelamatkan' wanita ini, mungkin Fikrie berminat hehe..

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon