Tuesday, June 17, 2014

Skandal Adi Putra Dengan Isteri Orang Kembali Panas!


Siapa yang boleh lupa kes kontroversi di antara pelakon popular Adi Putra dengan seorang wanita yang masih lagi bergelar isteri orang pada ketika itu, Nooraida Abdul Mutalib yang hangat sekitar hujung tahun lalu.

Skandal Adi Putra Dengan Isteri Orang Kembali Panas!

Ingatkan kes ini dah berlalu begitu sahaja, apabila Adi Putra sendiri mendedahkan pada Disember lalu bahawa kes tersebut telah diklasifikasikan sebagai No Further Action (NFA) atau bermaksud tiada tindakan selanjutnya akan diambil pihak polis.

Namun, sehari selepas kes itu diklasifikasikan sebagai NFA, suami Nooraida pada ketika itu, Amiruddin Othman dan Nooraida sendiri telah membuat laporan tatatertib di Bukit Aman kerana pasangan itu meragui tahap profesionalisme pegawai polis wanita yang menyiasat kes berkenaan apabila tersebar gambar pelakon itu bergambar dengan pegawai polis tersebut.

Dan semalam, Amiruddin berkongsikan gambar sekeping surat yang diterimanya daripada pihak polis di mana pihak berkuasa menyatakan bahawa pegawai yang berkenaan telah dikenakan tindakan.

Skandal Adi Putra Dengan Isteri Orang Kembali Panas! [2]

Selain itu, menerusi kapsyen gambar itu, Amiruddin turut menyatakan kes tersebut bakal dibuka semula di pihaknya.

Skandal Adi Putra Dengan Isteri Orang Kembali Panas! [3]

Untuk makluman, aktor kelahiran Singapura itu dikatakan kantoi menjalinkan hubungan/skandal dengan Nooraida malah pernah mengirimkan gambar alat sulitnya kepada wanita tersebut menerusi aplikasi perbualan Whats App. Sumber: Mynewshub.my

2 comments

  1. ala ingat dah stlle..
    dah bercerai pun..
    still nak bkak kes..
    btter bincang kat luar je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang nampak sangat ketidakadilan pegawai penyiasat sebelum ni..

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon