Monday, March 03, 2014

Video PANAS Marilyn Monroe Dan JFK Di Lelong!


Rakaman video seks ‘threesome’ antara Marilyn Monroe bersama bekas Presiden Amerika Syarikat, John F Kennedy dan adiknya, Robert akan dijual pada satu majlis lelong, Selasa ini.

Marilyn Monroe and JFK Scandal

Rakaman seks tersebut selama ini berada dalam simpanan seorang bekas pengawal keselamatan Hollywood, William Castleberry,56.

(Baca: Sejarah Hitam Selebriti Hollywood Yang Cuba Di Sembunyikan)

William menyatakan selama ini dia menyimpan rakaman filem 8mm tersebut dan tidak mendedahkannya kerana menghormati suami Marilyn iaitu pemain bola keranjang legenda, Joe DiMaggio.

Filem yang diakui William sebagai rakaman benar itu akan turut dijual bersama beberapa barangan memorabilia lain yang disimpan William sepanjang perkhidmatannya bersama selebriti terkenal Hollywood satu ketika dulu.

Bill Clinton Bergambar Dengan Pelacur

Bill Clinton with Hookers

Bekas Presiden Amerika Syarikat, Bill Clinton mencipta kontroversi sekali lagi dengan wanita. Kali ini beliau bergambar dengan dua pelacur di Nevada pada satu majlis amal.

Pelacur berkenaan dikenali sebagai Ava Adora dan Barbie Girl. Kedua-duanya bekerja di Bunny Ranch berhampiran Carson City.

Mereka menghadiri majlis itu bersama pemilik rumah pelacuran Bunny Ranch, Dennis Hof dan pelakon filem lucah, Ron Jeremy.

(Baca: Video Skandal Bill Clinton Dan Monica Lewinsky Kembali Tersebar!)

Clinton yang terkenal kerana menjalin hubungan sulit dengan pelatih White House, Monica Lewinsky, dilihat tersenyum lebar, hingga ke telinga ketika bergambar dengan pelacur berkenaan.

Ava berusia 23 tahun dan berasal dari San Diego.

Gambar itu diambil pada majlis Unite4:Humanity yang diadakan di sini, menjelang Anugerah Oscar.

Pada majlis itu, Clinton telah menyampaikan ucap tama dan menyampaikan anugerah Unity Award kepada Forest Whitaker.

Sumber: MIRRORUK/MYNEWSHUB

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon