Saturday, March 22, 2014

Sharifah Sakinah Bangga Tayang Perut


Kebelakangan ini ramai selebriti mula memberikan perhatian terhadap gaya hidup sihat.

Sharifah Sakinah Bangga Tayang Perut

Antaranya Fara Fauzana, Marsha Milan, Tasha Shilla dan Sharifah Sakinah.

Dalam ramai-ramai selebriti ini, Sharifah Sakinah yang paling dilihat menonjolkan aktivitinya di laman-laman sosial berkongsi tips dan gambar kecergasan dengan peminat-peminatnya.

Sakinah juga dilihat gemar menayangkan ‘body’ sambil mendedahkan perutnya di laman Instagram.

Sharifah Sakinah Bangga Tayang Perut

Mungkin pelakon ini mahu memberikan inspirasi kepada peminatnya di luar sana untuk kekal cergas dan cerdas dan perkara ini diakui Sakinah apabila semakin ramai mula menayangkan gambar perut mereka di laman sosial masing-masing.

“Kalau dulu saya tayang perut di Instagram, sekarang ini ramai pula yang ikut, tayang perut mereka di Instagram masing-masing.

Sharifah Sakinah Bangga Tayang Perut [3]

“Saya bukannya sengaja hendak tayang perut di laman sosial. Saya tiada niat lain semata-mata ingin menaikkan semangat dan inspirasi kepada peserta lain yang turut mengikuti program tersebut,” katanya memetik laporan Malaysian Digest.

Dalam perkembangan lain, Sakinah kini turut mengurangkan aktiviti lakonannya demi memberikan perhatian kepada projek fitness yang dikelolakannya bersama sebuah pusat kecergasan iaitu 52 Hours with Sharifah Sakinah Fiesta Fitness yang akan diadakan pada September depan.

Sumber: Mynewshub.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon