Sunday, February 23, 2014

Perempuan Simpanan Tersilap Upload Gambar!


Gara-gara tersilap memuat naik gambar ke media sosial, seorang perempuan simpanan telah mendedahkan wang tunai yang dimilikinya iaitu sebanyak £3 juta di dalam bank.

Li Shanshan

Rupa-rupanya dia bukan sahaja memuat naik gambar bersama kekasihnya yang juga orang kuat parti politik di China, Luo Zhiyuan di Facebook, sebaliknya dia juga memuat naik akaun bank tanpa disedarinya.

Entri tersebut telah menyebabkan Facebook wanita itu, Li Shanshan dihujani dengan pernyataan mengenai wang tersebut.

Shanshan sebelum ini berbuat demikian kerana ingin mengajar kekasihnya yang dikatakan enggan membayar nafkah kepada anak mereka.

Sebagai bukti bahawa dia adalah kekasih Zhiyuan, Shanshan merakamkan selfie bersama Zhiyuan yang ketika itu sedang tidur bersama, dan dimuat naik dalam facebook.


Kini timbul persoalan sama ada Zhiyuan sudah membayar nafkah berkenaan atau tidak, dan berdasarkan akaun yang dimuat naiknya itu, sudah pasti ia menunjukkan bahawa wang nafkah itu sudah dijelaskan kekasihnya.

Namun selepas dihujani pelbagai pertanyaan, Shanshan terus memadamkan entri berkenaan.

Bagaimanapun dia kemudiannya menulis dalam Facebook bahawa wang berkenaan tiada kaitan dengan Zhiyuan, dan ia merupakan urusan peribadinya.

Shanshan juga mendakwa ahli politik yang kaya itu telah memanupulasi orang ramai untuk mendapatkan kontrak dan telah menggodanya untuk menjalin hubungan dengannya.

Dalam pada itu, Zhiyuan dalam satu mesej pesanan ringkas memberitahu perempuan simpananya bahawa jika dia kehilangan pekerjaan, maka wanita itu akan menerima padah.

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon