Friday, January 17, 2014

Aidil Bayar RM700 Nafkah Anak Tapi RM2,000 Untuk Kereta Mewah!


Memang patut rasanya Rita Rudaini ‘panas’ dengan bekas suaminya, Aidil Zafuan Abd Razak, 27, berkaitan isu nafkah.

Aidil-Rita

Dalam keterangan sebelum ini, pemain bola sepak itu dengan ‘bangganya’ berkata yang dia tidak pernah culas membayar nafkah untuk Rita dan anak-anaknya.

Rupa-rupanya, dia tidak pernah menjelaskan bayaran rumah sewa sejak keluar dari rumah kelaminnya pada Januari, dua tahun lalu, memetik laporan Sinar Harian.

“Sepanjang tempoh anak-anak tinggal dengan plaintif (Rita Rudaini), saya memang tidak pernah gagal memberikan nafkah kepada mereka, tetapi, cuma tak bayar sewa rumah.

(Baca: Jen Selter, Selebriti ‘Punggung Seksi’ Paling Popular Di Dunia!)

“Saya tidak berbohong kepada mahkamah, cuma keterangan pada 4 Disember 2013 itu tidak tepat,” jelasnya sewaktu prosiding yang dijalankan di hadapan Hakim, Abd Halim Abu Samah.

Rita yang pada ketika itu masih isterinya menjelaskan bayaran selama 18 bulan sehinggalah mereka bercerai 4 Ogos tahun lalu.

Alasan Aidil, itu bukan rumah kelamin mereka. Amboi, agak-agaklah! Bukan Rita sahaja yang mendiami rumah itu, tetapi anak-anaknya juga.

Aidil-Rita [2]

Lebih kelakar, peruntukan perbelanjaan yang diberi untuk anak-anak ialah sekitar RM700 sebulan sahaja, tetapi mampu pula membayar ribuan ringgit untuk kenderaan mewahnya.

“Biasanya, saya hanya beli satu pek lampin pakai buang anak jika habis. Begitu juga dengan susu.

“Saya membayar RM2,000 untuk ansuran bulanan kereta BMW 3 Series dan RM1,000 bagi motosikal berkuasa tinggi berjenama Ducati Monster,” katanya.

(Baca: Kelab Malam Untuk Kanak-kanak di Rusia?)

Rita sebelum ini menuntut RM5,392 sebulan untuk nafkah dua anak mereka iaitu Airit Ryan Rizqin, 5, dan Airit Qaqa Arjuna, 3, yang meliputi belanja makan minum, pengasuh dan lampin pakai buang.

Prosiding tersebut ditangguhkan sehingga 31 Mac depan.

Hai, geleng kepala kami dengan si Aidil ini..

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon