Sunday, August 18, 2013

Selebriti-selebriti Terkenal Yang Hampir Membunuh Diri


Tidak dinafikan kehidupan seorang artis terkenal, apatah lagi seorang selebriti di Hollywood sentiasa dipenuhi dengan kemeriahan dan pelbagai acara-acara besar yang sering menjadi tumpuan peminat daripada seluruh dunia.


Namun bukan semuanya manis apabila terdapat segelintir selebriti popular tersebut pernah dikaitkan dengan masalah tekanan jiwa sehingga ada yang sanggup mengambil keputusan untuk membunuh diri.

Menurut laporan usmagazine.com, golongan selebriti juga tidak terkecuali untuk mengalami masalah berkaitan gangguan mental apabila berhadapan dengan tekanan kerja yang melampau dan kurang rehat.

"Antara selebriti yang pernah membuat keputusan untuk membunuh diri dan gangguan mental termasuklah Halle Berry, Jean-Claude Van Damme, Sheryl Crow, Jim Carrey dan Brooke Shields," menurut sumber itu.

Sementara itu, jelas Halle Berry, dia pernah terfikir untuk menamatkan nyawanya sendiri setelah putus cinta dengan pemain bola keranjang, David Justice.

"Pada waktu itu saya sedang berada dalam kereta bersendirian dan terasa mahu memecut selaju mungkin.

"Tetapi tanpa disangka bayangan ibu muncul dan memanggilku, jadi boleh dikatakan ibu telah menyelamatkan diri saya," jelas wanita berusia 46 tahun ini.

BACA INI JUGA: Filem Hollywood Yang Di Kritik Teruk Tapi Berjaya Dengan Cemerlang

Sumber: Utusan.com.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon