Thursday, May 02, 2013

Panas! Nikita Mirzani Mengaku Seorang Biseksual


Kalau bercakap tentang sensasi dunia hiburan Indonesia, tentu tidak sah kalau tidak bercakap mengenai artis yang satu ini.

Nikita

Nikita Mirzani, antara selebriti Indonesia yang sinonim dengan cerita 'panas' lagi kontroversi. Malahan dia pernah dibelit kontroversi hingga menjerat dirinya ke penjara.

Sensasi pertama Nikita adalah foto kontroversinya yang tersebar luas di internet. Bukan gosip mahupun dakwaan semata, sebaliknya Nikita memang benar-benar tampil bogel dalam foto tersebut.

Tidak seperti kebanyakan artis yang pasti akan menafikan ataupun menepis tuduhan seperti itu, namun bagi bintang filem Pokun Roxy itu, dia dengan terbuka mengakui foto tersebut memanglah dirinya.

Bukan setakat gambar-gambar seksinya, gambar Nikita berpeluk mesra dan dengan perempuan bagaikan pasangaan kekasih, juga menjadi bualan hangat ramai.

Terbaru, satu berita mengejutkan tatkala pengakuaan aktres itu kepada detikhot.com. Janda anak satu itu mengaku dirinya adalah seorang biseksual.

"Aku mungkin boleh dianggap seorang biseksual. Selain sama teman lelaki, aku juga suka sama sesama jenis", katanya.

Nikita juga mengaku sempat mengalami trauma pada lelaki setelah bercerai dengan suami pertama.

Namun yang peliknya, ketika media lain mahu mendapatkan pengesahan mengenai pengakuan tersebut, perempuan yang memiliki tatu itu tidak mengaku pula dirinya biseksual.

Salah seorang pengurus artis yang enggan disebutkan namanya menceritakan, kadang-kadang ada artis yang sengaja melontarkan kenyataan-kenyataan 'aneh' untuk terus popular.

"Ada beberapa artis yang memang dari dulu sudah sering mengeluarkan kenyataan yang kontroversi. Lihat saja Dhani atau Depe yang sering mengeluarkan kenyataan yang mecetuskan kontroversi", ujar pengurus tersebut.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon