Wednesday, May 01, 2013

Mustafa Ali Sedia Berbogel Bukti Video Seks Palsu


Setelah gagal mengadakan upacara sumpah laknat di Masjid Rusila minggu lepas, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali telah memaklumkan kepada semua media yang beliau akan mengadakan sidang media khas Jumaat ini (3 Mei 2013) untuk menjelaskan dakwaan video seks yang dikaitkan dengannya.

Mustafa Ali

Maklumat dari sumber dalam PAS menyebut, tindakan ini dibuat setelah beliau melihat, identiti rakan wanitanya dalam video tersebut juga telah disebarkan, termasuk alamat rumah, nombor kereta dan sebagainya di Internet.

Katanya kepada seorang kenalan rapat, “kalau aku seorang yang menghadapi dakyah ini tidak mengapa, tapi bila dah membabitkan orang lain, maka aku perlu tampil menjelaskan keadaan”.

Laman ini dapat merasakan tekanan yang maha hebat ke atas Mustafa sekarang. Beliau khabarnya bukan sahaja diserang dari luar, malah turut diserang dari dalam dalam PAS sendiri. Seperti yang kita semua sedia maklum, memang ada kelompok dalam PAS yang mahu melihat Mustafa disingkirkan.

Sehinggakan ada sumber menyebut Mustafa sedia berbogel untuk membuktikan bahawa video tersebut adalah palsu dan dia bukan lelaki dalam video tersebut – sampai ke tahap itu sekal iltizamnnya untuk membersihkan nama!!

BACA INI JUGA: Khairuddin Cabar Muhyiddin Bersihkan Tuduhan Skandal Dengan Isteri Orang!

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon