Friday, May 31, 2013

Giler! Gadis Kolej Maut Selepas Orgasma Berterusan Selama 12 Minit


Satu kes pelik yang jarang berlaku pada penghujung 2011 yang lalu telah menyebabkan kematian pelajar Bianca Borges Bezerra, (meninggal ketika berusia 21 tahun), dari Belém (Brazil).

Bianca Borges Bezerra [2]

Dia dilaporkan telah beronani dan orgasma secara berterusan selama 12 minit, dan akhirnya mati.

Wanita muda ini dikatakan mempunyai hubungan dengan rakan gadis dari kolej tempat di belajar. Hospital yang menerima kes ini mengesahkan bahawa orgasma berterusan selama 12 minit adalah punca kematian.

"Dia memegang tilam dengan kuat menggunakan kuku beliau, membuka mulutnya dalam bentuk 'O', dan anak mata Bianca berputar-putar seolah-olah longgar dalam matanya," kata kawannya yang hadir dalam tragedi itu.

Rakannya berkata, dia menjadi curiga apabila selepas 10 minit, Bianca terus dalam kedudukan yang sama, mata berputar, mulut terbuka dan menjerit dengan kuat.

"Selepas dua belas minit dia dalam keadaan begitu, dan saya berlari menghubungi ambulans," kata rakan.

Atas permintaan keluarga, polis telah menyiasat kes ini. Dan pegawai penyiasat, seperti dinyatakan didalam jurnal G17 (http://www.g17.com.br) bahawa rakan mangsa boleh disabitkan kesalahan membunuh tanpa niat, jika dia dibuktikan bertanggungjawab atas kematian rakannya itu.

BACA INI JUGA: Awas! Perkara Yang Menyebabkan Wanita Bosan Di Ranjang!

-SENTIASAPANAS.COM

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon