Sabtu, Mei 04, 2013

Gempar! Blogger Di Ugut Bunuh Jika Siar Video Terakhir Izzah!


Loading...

Nampaknya tak habis-habis lagi kisah tentang penyebaran video seks mirip Nurul Izzah. Janji blogger MatKilau Penang hari ini untuk 'berkongsi Part 4' dan dipercayai video terakhir yang mana dipercayai lebih panas mungkin tidak kesampaian apabila beliau menerima ancaman bunuh!


Ini adalah perikan daripada post terbaru menerusi laman blog beliau.
Pada petang tadi jam 4 petang MKP didatangi oleh orang kuat yang mengaku telah di upah oleh keluarga Anuwar untuk menyekat dedahan terakhir oleh MKP. Ugutan untuk membunuh MKP sekeluarga itu disampaikan secara lisan dihadapan rumah MKP.

MKP tidak dapat berbuat apa-apa demi menjaga keselamatan keluarga. Laporan polis juga tidak dapat dibuat kerana identiti MKP pastinya terbongkar jika berbuat sedemikian.

Perasaan gundah gulana ini hanya MKP dapat rasa. Sebelum ini pernah terjadi pada rakan blogger dari Pulau Pinang tidak dipedulikan oleh pucuk pimpinan bila ditimpa masalah.

Pemimpin yang ada bila nak nama atau tersepit barulah minta pertolongan blogger akan tetapi bila blogger didalam kesusahan tiada siapa peduli. MKP berharap pihak berwajib dapat membantu MKP supaya dedahan seterusnya dapat didedahkan malam nie jugak.

Kalau benarlah video tersebut dihasilkan secara 'Superimposed' atau satu lagi FITNAH UMNO, apa yang nak ditakutkan oleh pihak berkenaan?

Laman blog MKP.

-SP

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon