Saturday, December 29, 2012

Benarkah Wanita Perlukan Zakar Yang Panjang Untuk Puas?


Menurut Hendrawan Nadesul, penulis buku "Mitos Mengenai Seks", tiap wanita berbeza suku bangsa punya toleransi panjang zakar. Yang paling pendek adalah wanita Asia, kerana rata-rata vagina hanya boleh "menampung" zakar sampai 17cm (6.6 inci) saja.

Zakar panjang

Untuk wanita Afrika, kemaluan mereka boleh dimasuki zakar sampai panjangnya 25cm (9.8inci). Sedangkan, untuk wanita kulit putih, toleransi zakar adalah 20cm (7.8inci).

Panjang zakar bukan menjadi tolak ukur kepuasan seks pada wanita. Justeru kalau vagina dimasuki oleh zakar yang panjangnya melebihi toleransi, boleh mengakibatkan rasa sakit.

Ujung-ujungnya, kemesraan bercinta tidak terjadi. Ukuran zakar lelaki biasanya juga mengikuti toleransi dari vagina wanita dari suku bangsanya.

"Urusan kenikmatan itu tak berkorelasi dengan ukuran. Hanya 6cm (2.3inci) saja sudah cukup membuat perempuan orgasme kerana letak G-spot rata-rata pada kedalaman tersebut," ujar Hendrawan.

Kepuasan seks ditentukan banyak faktor. Yang paling penting adalah mewujudkan suasana foreplay yang cukup "panas".

Sehingga, semasa penetrasi, terjadi perasaan ghairah yang boleh berakhir pada orgasme oleh kedua-dua pasangan.

Mood yang baik juga harus dibentuk dari awal hingga akhir "pertempuran".

Biar lebih mencabar, lakukan pelbagai fantasi seks agar tidak membosankan.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

1 comment

  1. Kami dapat menangani masalah di bawah:-
    1. Keletihan masa seks
    2. Kelemahan tenaga
    3. Kelambatan mental
    4. Tekanan kerja dan keluarga
    5. Kemandulan
    6. Daya tahan
    Kami merupakan syarikat dari USA yang cebung dalam bidang kesihatan selama 30 tahun.
    Penemuan produk USA yang berasaskan herba-herba akar tradisi, ginseng ,ekstrak buah delima dan cordyceps yang jamin meningkat keinginan seks, peningkatan tenaga, percepatan mental, kekurangan tekanan kerja dan sebagainya. Hasil teknologi terbaru kami dapat menyusun aturkan semula sel yang lemah menjadi lebih kuat.
    Kandungan produk yang mengandungi ekstrak biji anggur merah, ekstrak oren merah dan ekstrak biji broccoli dapat menyokong mekanisme pembersihan sel melalui penyelenggaraan persekitaran yang bersih, menghentikan kerosakan struktur sel yang disebabkan toksin, menetapkan semula gen-gen baru ke tahap muda, baru dan segar.
    Keajaiban di sebalik produk adalah idea bahan-bahan tertentu dalam nisbah tertentu bekerja di bahagian-bahagian tertentu badan untuk membawa ungkapan genetik muda. Pemprosesan dan nisbah yang unik dalam memberikan kesan yang unik pada pengguna kami. Ia merupakan penemuan yang sangat hebat dan kerana itulah ia menjadi bahan dalam rencana Discovery Channel.
    Untuk sebarang keterangan lanjut, sila hubungi kami di WhatsApp 012 345 4977 atau emel agropluz@gmail.com.
    Sekian, terima kasih.

    Yang benar,
    Win
    Nu Star International
    No. 1, Level 1, Lobby 3, Block C,
    Damansara Intan, 47400 Selangor Darul Ehsan,
    Malaysia.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon