Monday, November 12, 2012

Merenung Payudara Mampu Memanjangkan Usia Lelaki


Merenung payudara wanita selama 10 minit dikatakan mampu memanjangkan usia lelaki antara lima dan enam tahun! Ini adalah kajian yang dijalankan keatas 200 lelaki (sejati dan tulen) di Eropah, diketuai oleh Dr. Karen Weatherby yang menyatakan, renungan selama 10 minit sehari bersamaan dengan 30 minit bersenam di gym.

payudara

Jadi, selepas ini kalau ada lelaki yang merenung payudara anda selama 10 minit, biarkan saja kerana anda sedang membantu memanjangkan umur lelaki tersebut.

Tapi, kalau sudah setengah jam pun masih lagi merenung buah dada anda, lelaki tersebut bolehlah dihadiahkan penumbuk atau lapor kepada teman lelaki atau suami anda.

Lubuk Nafsu Wanita

Puting buah dada yang mendongak ke atas dan panjang dikatakan dipunyai oleh wanita yang mempunyai nafsu yang dikatakan membara dan mahu dimiliki oleh lelaki yang mementingkannya.

Wanita jenis ini dikatakan mempunyai keinginan seks yang tinggi dan tahap kepuasan yang akan dirasakan oleh wanita, begitu hebat jika suami mengetahui rahsia disebalik payudara jenis ini.

Saiz payudara yang besar dikatakan dipunyai oleh wanita yang kuat nafsu tetapi kurang mengecapi kepuasan dalam hubungan seks.

Bagi lelaki, lebih 90% inginkan payudara yang besar kerana dengan payu dara yang besar suami dapat merasai kepuasan yang amat hebat.

Selain itu wanita yang mempunyai buah dada yang kecil dikatakan mempunyai sifat keibuan dan mampu menjadi ibu yang baik.

Satu kajian telah dibuat bagi menegang dan memantapkan lagi payudara, penggunaan air mani lelaki amat berkesan kerana air mani lelaki mempunyai banyak khasiatnya. Hanya perlu disapukan pada payudara isteri.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon