Thursday, October 11, 2012

Suami Mahu Cerai Isteri Miliki Nafsu Luar biasa!


Seorang suami di Turki berada yang dalam keadaan lesu dan lemah, bergegas ke balai polis sebagai jalan akhir mencari penyelesaian apabila tidak mampu lagi melayan kehendakk seks luar biasa isterinya, sejak berkahwin 19 tahun lalu.

Suami Mahu Cerai Isteri Miliki Nafsu Luar biasa!

Lelaki yang mempunyai dua anak dengan isterinya memberitahu polis, dia menghabiskan masa empat tahun di atas sofa bagi mengelak dari membayar 'cukai' batin berlebihan kepada isterinya, namun itu gagal memaksa isterinya untuk bersimpati.

Setiap hari, isterinya berkali-kali datang memintanya 'membayar' kononnya tunggakan nafkah batin yang mesti dilangsaikan, walaupun si suami semakin kurus kering apabila terpaksa memenuhi kehendak isteri.

Akibat tidak tahan lagi, lelaki itu meminta bantuan polis dan bercadang memfailkan permohonan cerai daripada isterinya akibat terlalu kelesuan melayani kehendak seks luar biasa isterinya.

Polis mengesahkan lelaki itu mahu memohon perceraian tetapi permintaannya itu agak mustahil dengan keadaan isterinya yang terlalu gersang itu.

Lelaki berkenaan dikatakan sering keletihan dan gagal menumpukan perhatian pada pekerjaannya sejak sekian lama berkahwin kerana semua tenaganya yang ada telah dihabiskan bersama si isteri.

-AFP

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon