Thursday, July 06, 2017

Diana Danielle Enggan Komen Rumah Tangga Kembali Goyah


Pelakon Diana Danielle mengambil pendekatan untuk mengunci mulut dari membuat sebarang kenyataan atau mengulas lanjut mengenai spekulasi rumah tangganya yang dikatakan kembali goyah.

Diana Danielle

"Maaf, tiada komen," ujarnya ringkas.

Spekulasi mengenai rumah tangga pasangan pelakon itu kembali goyah timbul selepas kedua-dua mereka tidak menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama pada tahun ini.

Terdahulu, Farid telah memuat naik posting ucapan raya kepada kedua-dua anaknya iaitu Muhammad dan Nur Aurora di laman sosial Instagram miliknya.

"Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin saya mohon daripada semua...terutama kepada Muhammad serta Nur Aurora. Semoga hari raya tahun ini membawa seribu keriangan buat anakanda berdua ketika berada di kampung halamannya di Kedah.

"Babah di sini mendoakan semoga anakanda berdua sentiasa dilindungi Allah dan berada dalam keadaan sihat. I miss both of you, " tulisnya.

Dalam posting tersebut pelakon "J Revolusi" itu juga dilihat tidak membuat ucapan kepada isterinya sekaligus menimbulkan persoalan kepada netizen.

Diana Danielle

Sementara itu, Diana menerusi posting di laman sosial telah memuat naik foto berhari raya bersama anak-anaknya pada hari pertama.

"Cerita pagi tadi: you+little boy+little girl=apa apa jelah! Ibu #teamrayakl mengucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Kejap nanti giliran Babah #teamrayaKedah pula bersama kamu berdua. Have fun and makan puas-puas. Jangan lupa kumpul duit raya. Ibu know you will be in good hands under Babah's care, I will miss my babies. So, any more team #rayaKL? Angkat tangan!."

Ini bukan kali pertama rumah tangga pasangan ini goyah yang mana pada tahun lalu juga rumah tangga mereka berdepan konflik apabila Diana dilaporkan pergi ke mahkamah untuk mendapatkan khidmat nasihat mengenai hubungan mereka.

BACA INI JUGA: WTF! #AfterSexSelfie Diana Danielle Dan Che Ta Kegilaan Terbaharu Di Internet!?

sumber: cinema

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon