Wednesday, October 19, 2016

Internet Burung Hantu Kembali Menghantui Xpax Turbo


Prabayar Xpax oleh Celcom dilahirkan semula dengan rupa serba baru. Selain logo yang baru, ia juga menerima nama baru dan kini dikenali sebagai Xpax Turbo.

Xpax Turbo

Perkara paling menarik di Xpax Turbo adalah kembalinya Internet Burung Hantu PERCUMA.

Xpax Turbo turut membawa beberapa pembaharuan berbanding pelan Magik SIM yang lama. Antaranya tiada lagi data berbaki dibawa ke depan, digantikan dengan Internet Burung Hantu sehingga 10GB sebulan.

Bagaimanapun, kuota Internet Burung Hantu ini dipecahkan secara harian, sebanyak 333MB sehari. Menjadikan jumlah 30 hari kepada 10GB.

Xpax Turbo

Mungkin ada yang masih tidak mengenali Internet Burung Hantu. Ia adalah kuota internet yang boleh digunakan khas di waktu tengah malam sahaja, atau di waktu burung hantu berjaga.

Bagi Xpax, Internet Burung Hantu boleh digunakan di antara jam 1 pagi sehingga 7 pagi.

Jika anda pelanggan baru, pek permulaan Xpax Turbo boleh dibeli berharga RM10. Di dalamnya ia tersedia kredit RM6, internet berkelajuan tinggi 200MB yang sah selama 7 hari, 500MB internet asas setiap bulan, 333MB Internet Burung Hantu harian serta kadar panggilan 24sen/minit dan 12sen SMS ke semua talian.

Xpax Turbo

Pelan Internet di Xpax Turbo turut diberi nafas baru. Pelan harian RM5 yang sah selama 3 hari, memberikan 200MB internet laju dan 100MB internet khas untuk Facebook.

Manakala pelan mingguan RM10 yang sah untuk 7 hari, memberi 600MB data berkelajuan tinggi, 600MB data untuk Facebook dan 300MB data untuk Youtube.

Pelan bulanan pula datang dalam 3 jenis. Dengan RM30 sebulan pengguna menerima 2GB internet berkelajuan tinggi, 1GB Facebook dan 1GB Youtube.

Langganan pelan RM50 pula memberi sejumlah 5GB internet pantas, 2GB Facebook dan 2GB Youtube.

Xpax Turbo

Jika masih tak cukup, pelan bulanan RM80 membolehkan pengguna menikmati 9GB internet pantas, 3GB Facebook dan 3GB Youtube.

Semua pelan internet Xpax Turbo ini boleh menikmati penstriman lagu Yonder Music Premium secara percuma.

Pek prabayar Xpax Turbo kini boleh dibeli di 10,000 pengedar di seluruh negara. Atau dapatkannya dalam talian di 11street, dan anda layak menambah nilai dengan diskaun 10% selama setahun.

Jika anda pengguna Xpax sedia ada dan mahu berhijrah ke pelan Xpax Turbo ini, hanya gunakan SMS dengan menaip MIG XPAX dan hantar ke 28882. Caj RM2 dikenakan untuk menukar pelan.

Untuk mendapatkan lebih info dan jawapan kepada persoalan yang terbuku di minda, layari laman web www.xpax.com.my.

BACA INI JUGA: Digi Postpaid Diperbaharui Tambahan 10GB Data Percuma!

Sumber: Theskop

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon