Wednesday, August 05, 2015

Blog Terbaik Malaysia Julai 2015


Dengan isu 1MDB menghantui bumi Malaysia dan dijangka berterusan dalam tempoh masa yang panjang, saya senaraikan blog terbaik Malaysia bagi bulan Julai di blog ini.

Blog+terbaik+Malaysia+Julai

Kali ini nampaknya kesibukan menyambut bulan puasa dan hari raya aidilfitri menyebabkan blogwalking masih tidak berjalan lancar.

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang begitu baik hati berkunjung dan berkomentar di blog ini.

Begitu juga silent reader yang sentiasa sudi membaca artikel-artikel disini. Sekiranya pembaca dan rakan-rakan sekalian mempunyai sebarang cadangan sebagai penambahbaikan dari sudut manapun, silalah memberikan teguran dan cadangan melalui link hubungi diatas, jika sudi..;)

Saya juga mengambil kesempatan ini memohon maaf jika kebanyakan artikel dikala ini terlalu kasar dan panas angkara 1MDB, bukanlah kerana admin seorang yang fanatik dan berpihak tetapi disebabkan oleh rasa tanggungjawab untuk menegur pihak-pihak yang 'tidak sayangkan' negara tercinta ini.

Untuk pengetahuan blogger-blogger terbaik Malaysia, widget top commentator tidak lagi dipasang sepanjang masa di ruangan sidebar namun, artikel bulanan blogger pengomen terbanyak dan paling rajin akan tetap diteruskan selagi hayat dikandung badan.

Sokongan anda semua sememangnya amatlah dihargai dan saya ucapkan 2.67 bilion terima kasih.. :)

SENARAI BLOG TERBAIK MALAYSIA JULAI 2015

1. NURHAZIQ HAFIZ - Sayapejuangbahasa.blogspot.com

2. Khir Khalid - Khirkhalid.com

3. Muhammad Nizam - Bahejabella.com

4. Deanna Morni - Kameqdeanna.blogspot.com

5. Fidah Shah - Whitebarley.blogspot.com

6. Nao Mei - Sweetyzhanieyz83.blogspot.com

7. Lilly Suryani - Viralkini.com

8. TunSha Ayunie - Aunidenovella.blogspot.com

9. Panduan Malaysia - Panduanmalaysia.com

10. Hero Borneo - Heroborneo.com

11. Akif Imtiyaz - Akifimtiyaz.com

2 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon