Monday, March 23, 2015

Blue Beam, Projek Rahsia NASA, Freemason Dan Illuminiti Terbongkar!


Memang benar, setiap kejadian di alam ini adalah atas kehendak dan kekuasaan Allah.

Blue Beam

Tapi, bagaimana jika dikatakan ada tangan-tangan manusia yang boleh mengawal pembentukan awan dan hujan?

Bagaimana pula jika dikatakan berlakunya perubahan cuaca ekstrem dunia sehingga muncul pelbagai fenomena aneh seperti musim kemarau dan musim hujan yang tidak menentu akibat perbuatan manusia yang dirancang dengan rapi?

Kedengaran seperti tidak masuk akal. Namun, menerusi projek Blue Beam, sebuah projek rahsia melibatkan NASA, Freemason dan Illuminiti, perkara yang tidak sepatutnya terjadi itu terbukti telah berlaku.

Perkara sulit ini pertama kali didedahkan kepengetahuan umum pada tahun 1994 oleh Serge Monast, seorang wartawan Kanada.

Bagaimanapun, selepas pendedahan tersebut, Monast bersama rakannya yang juga seorang wartawan dilaporkan meninggal dunia.

Kedua-dua mereka adalah individu yang meneliti projek rahsia Blue Beam. Kematian mereka dikaitkan sebagai berpunca akibat 'serangan jantung', walhal kedua-duanya tidak pernah mengalami penyakit tersebut.

Serge Monarst
Serge Monarst.

Kontradiksi itu menyebabkan ramai percaya mereka mati dibunuh. Ini kerana sebelum kematian Monast, seorang anak perempuannya telah diculik dengan tujuan memberi amaran supaya wartawan terbabit tidak meneruskan penelitian terhadap projek Blue Beam.

Dan sejak hari itu, puterinya tidak pernah lagi ditemui.

Daripada apa yang berjaya dibongkar oleh Monast, projek ini diyakini bertitik tolak daripada eksperimen 'Philadelphia' dan 'Montauk' yang dijalankan oleh tentera Amerika Syarikat sekitar tahun 1940an.

Dan eksperimen mengenainya telah dijalankan sebanyak beberapa kali dilokasi rahsia di Nevada, Amerika Syarikat.

Pelaksanaannya adalah dengan menggunakan teknologi canggih dinamakan High Freaquency Active Aurora Reserach Program (HAARP).

Dicipta oleh Nikola Tesla, penemu teknologi tanpa wayar pada tahun 1891.

Pada mulanya, Tesla menggunakan teknologi ini untuk mempelajari lebih jauh lapisan ionosfera, seterusnya mengesan dan meminimumkan kesan gempa bumi.

Akan tetapi, HAARP yang ada di Alaska dikatakan telah banyak disalahguna oleh pihak tertentu untuk kepentingan mereka.

Pancaran gelombang dari stesen HAARP dimanipulasi untuk mengganggu kestabilan bahagian ionosfera dan stratosfera, dimana-mana bahagian di dunia.

Apabila hal itu berlaku, awan akan terbentuk dan iklim dunia turut berubah seterusnya menghasilkan badai, taufan dan kemarau.

HAARP, Gakona, Alaska
HAARP di Gakona, Alaska.

Tambah memburukkan keadaan, jika gelombang itu memantul semula ke Bumi, segala kerosakan ke atas muka bumi sama ada dalam bentuk tsunami atau gempa bumi akan berlaku.

HAARP dipercayai sudah digunakan oleh negara-negara Barat untuk menghancurkan negara-negara yang sedang berkonflik dengannya.

Antara musibah yang dikatakan buatan negara Barat ialah, gempa bumi di China pada tahun 2009, ribut pasir di China tahun 2010, gempa bumi di Chile, taufan Katrina, penampakan UFO, hujan turun di padang pasir Arab Saudi dan yang paling tidak masuk akal - turunnya salji di Palestin pada tahun 2009.

Daripada maklumat yang berjaya dikuak oleh Monarst sebelum kematiannya, terdapat empat perkara yang cuba dicipta oleh pihak terlibat untuk mendirikan sebuah Agama Dunia Baru atau The New World order.

Cloud in Norway
Penampakan lingkaran awan di Norway.

Salah satunya adalah dengan memunculkan simulasi atau gambar-gambar holografi, iaitu imej fotografi berupa tiga dimensi yang terbentuk oleh alur laser di langit.

Dalam pada itu, mereka turut mencipta gempa bumi buatan dilokasi tertentu, diikuti dengan penemuan-penemuan arkeologi baru.

Hinggakan orang ramai percaya bahawa doktrin agama yang sejak sekian lama dianuti telah disalah tafsir.

Walhal, penemuan itu sebenarnya palsu, sengaja dicipta dan diada-adakan untuk menakut-nakutkan orang ramai.

Dan jika benar projek Blue Beam itu telah dan akan dijalankan, bersyukurlah kerana kita sudah mengetahuinya..

BACA INI JUGA: Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia!

-SENTIASAPANAS.COM

7 comments

  1. Saya Sokong Hudud By Hook Or By CrookMar 23, 2015, 12:57:00 PM

    Sesungguhnya...Kiamat memang semakin Hampir....Jadi marilah sama-sama kita menegakkan Agama Allah dibumi nie...Ingatlah Sabda Nabi SAW, diakhir zaman Agama dipegang seperti bara api...digenggam melecur tangan...dilepas menjadi abu...pilihan terletak ditangan kita...kita nak lecurkan tangan dan seterusnya diberi balasan sebaik-baiknya...atau kita nak lepaskan menjadi abu dan diberi seburuk-buruk balasan...its our choise!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar. Menegakkan syiar agama diakhir zaman ini seumpama menggenggam bara api..

      Delete
    2. Setuju dengan kata-kata tuan...

      Dan saya juga setuju nama Tuan tu 'Saya Sokong Hudud By Hook Or By Crook'

      Delete
  2. dunia ni dah menghampiri pengakhirannya....ditambah lagi dengan tangan2 yang tidak sepatutnya...semoga kita dilindungi daripada perkara yang tidak diingini..

    ReplyDelete
  3. agenda mereka semakin sampai ke kemuncaknya....

    ReplyDelete
  4. Satu lagi rahsia NASA dan Freemanson yang terbongkar. Very gud info ni SP.
    Terbaik.

    ReplyDelete
  5. Soalan : Tapi, bagaimana jika dikatakan ada tangan-tangan manusia yang boleh mengawal pembentukan awan dan hujan? (Usaha manusia dengan kepakaran, sains telnologi dll)

    Jawapan : Usaha tersebut berjaya/tidak /terjadi dengan izinNya juga.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon