Monday, February 06, 2017

Pamela Anderson Berwajah Baru Selepas Pembedahan Plastik!


Anda kenal gambar pelakon Hollywood dibawah ini? Pasti tak kenal kan? Inilah 'wajah baru' pelakon simbol 'dewasa' paling hangat suatu ketika dahulu, Pamela Anderson!

Pamela-Anderson

Gambar terbaru pelakon sensasi Hollywood, Pamela Anderson, benar-benar mengejutkan peminat kerana wajahnya hampir berubah sepenuhnya.

Penampilan terkini Pamela ketika menghadiri majlis gala di Paris, Perancis, pada 27 Januari 2017 lalu benar-benar menimbulkan seribu tanda tanya di kalangan peminat dan pihak media.

Pamela-Anderson
Pembedahan terbaharu (wajah asal kiri).

Raut wajah Pamela Anderson berubah paling drastik selepas dia dipercayai menjalani prosedur pembedahan plastik yang serius.

Penampilan terbaharu Pamela Anderson kali ini dikatakan jauh lebih santai tanpa sebarang solekan tebal pada raut wajahnya seperti sebelum ini sehinggakan para hadirin yang hadir terkejut melihat kehadirannya.

Pamela-Anderson
Pembedahan pertama (wajah asal kiri).

Wajah terbaharu Pamela Anderson ini mungkin sebagai menebus semula 'kesilapan' ketika pembedahan plastik pertama yang merubah wajahnya menjadi 'buruk'.

Ramai peminatnya juga memuji penampilan terbaru ini kerana Pamela Anderson tampak lebih muda berbanding usianya yang kini sudah menginjak 50 tahun.

'Mengubah wajah' seperti ini juga pernah dilakukan oleh pelakon gred A, Renee Zellweger, apabila tampil dengan wajah baru yang berubah 100 peratus dan tidak ramai yang mengenalinya langsung.

Renee
Wajah sebenar Renee Zellweger (kiri) sebelum pembedahan plastik.

Selepas ni agaknya siapa lagi akan menkukar wajah pula?

BACA INI JUGA: Jennifer Aniston Dinobat Wanita Tercantik Dunia 2016

-SENTIASAPANAS.COM

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon