Thursday, February 02, 2017

RedONE Perkenal Pakej Internet Termurah Di Malaysia, Hanya RM48 Untuk 20GB Data!


Bila sebut tentang pelan telco, orang ramai akan memfokuskan pada harga bulanan beserta kuota internet yang ditawarkan di dalam pakej, dua perkara ini memang paling penting.

RedONE

Semua benda kena pakai internet sekarang kerana asing-masing memerlukan kuota internet yang besar untuk berhubung melalui WhatsApp, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Skype dan macam-macam lagi aplikasi.

Kalau kuota internet bulanan setakat 2GB memanglah tak cukup. Sekurang-kurangnya mesti kena ada 10GB baru boleh stream internet sampai puas tanpa was-was.

Cuma masalahnya, kalau nak kuota internet yang besar, duit poket pun kena tebal juga. Kadang-kadang, harga yang ditawarkan terlalu tinggi sehingga ada yang tak mampu nak bayar secara konsisten setiap bulan, tidak kiralah pelan prepaid atau postpaid.

Tapi, masalah itu kini selesai. redONE muncul dengan pelan postpaid terbaru 'Amazing Plans' untuk 20GB kuota internet yang paling murah di Malaysia, HANYA RM48 SAHAJA!

Bayar RM48 dan dapat 20GB internet bulanan? Dengar macam mustahil bukan? Tapi tidak dengan redONE.

Pelan postpaid terbaru 'Amazing48' dilengkapi dengan kuota internet sebanyak 20GB (8GB 4G LTE + 12GB basic Internet) sebulan yang tidak pernah ditawarkan oleh mana-mana syarikat telco lain.

Inilah pelan paling murah, paling berpatutan dan paling berbaloi untuk orang ramai dapatkan.

Bukan setakat internet 20GB, pelan 'Amazing48' juga memberi 200 minit panggilan PERCUMA ke semua rangkaian, termasuk ke nombor talian tetap atau fixed lines.

Selain itu, 'Amazing Plans' turut menawarkan pelan 'Amazing28' dengan 10GB internet dan pelan 'Amazing8' dengan 1GB internet.

Maklumat lanjut tentang pelan dan servis dari redONE.

Jangan tunggu lagi. Langgani pelan termurah dan terhebat dari redONE melalui agen berdaftar di seluruh Malaysia.

BACA INI JUGA: 5 Akses Internet Yang Kena Banned Di China!

Sumber: says

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon