Wednesday, December 14, 2016

Sikat Emas 'Limited Edition' Dijual Pada Harga RM43,000!


Sebuah syarikat di Slovakia yang sememangnya terkenal dalam mencipta dan mengeluarkan barangan luar biasa telah menghasilkan edisi terhad sikat buatan tangan yang diperbuat daripada emas.

Sikat+Emas

Odditycentral melaporkan, sikat emas yang dikeluarkan syarikat Tomas Veres itu dijual dengan harga AS$9,700 (RM43,000) dengan mensasarkan golongan kaya untuk memilikinya.

Syarikat berkenaan hanya membuat 800 sikat emas sahaja dengan buatan tangan di Itali oleh tukang emas berpengalaman dan dijual bersama-sama dengan sarung yang dibuat daripada kulit burung unta, juga turut dibuat di Itali.

Sikat emas 14 karat itu berukuran 130 milimeter kali 33 milimeter itu boleh dibeli secara atas talian di Tomas Veres e-shop.

Peminat barangan mewah ini juga boleh mengukir nama atau mesej pada sikat berkenaan namun tidak pasti sama ada dikenakan caj tambahan untuk kerja mengukir itu.

Syarikat terbabit juga mengeluarkan sikat versi perak yang dijual pada harga AS$1,180 (RM5,200) kepada pengemar yang tidak mampu memiliki sikat emas.

BACA INI JUGA: Saintis Sahkan Najis Manusia Mengandungi Emas!

Sumber: Mynewshub

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon