Wednesday, July 27, 2016

Video Datuk Red Nyanyi Lagu ‘Madu 3’


Dikala dirinya dihimpit dengan kontroversi panas gara-gara video mesranya bersama pelakon baharu Ruhaianies tersebar, ahli perniagaan ini masih lagi boleh bertenang dan bergembira.

Video Datuk Red Nyanyi Lagu ‘Madu 3’

Malah, Datuk Red langsung tidak berselindung kepada media, sebaliknya tidak henti-henti tampil dengan pelbagai kenyataan hinggakan namanya menjadi trending di laman sosial sejak hujung minggu lalu.

Apa yang lebih mengejutkan ramai, Datuk Red sempat memuat naik video menyanyikan lagu ‘Madu Tiga’ di laman Instagram iaitu sehari selepas video mesranya bersama Ruhaianies menjadi viral.

Lirik lagu Madu Tiga yang mempunyai bait-bait, “Isteri tua merajuk.. Balik ke rumah isteri muda.. Kalau dua-dua merajuk..Ana kawin tiga! Mesti pandai pembohong.. Mesti pandai temberang.. Oh tetapi jangan sampai.. Hai pecah tembelang!” ternyata membuat netizen ‘kepanasan’ apabila Datuk Red menyanyi.

Minggu lalu, Ruhainies Dakwa Diperangkap Suami Adira Selepas Kantoi Berpegangan Tangan, apabila video menyaksikan Datuk Red bersama Ruhainies tersebar di sebuah pusat beli-belah menjadi viral.

Datuk Red dalam satu kenyataan mengakui menyukai heroin Hello, Mr Perfect! itu dan bersedia menjadikannya isteri kedua seandainya ada jodoh.

Adira Hamil

Adira Hamil

Walaupun suaminya, Datuk Seri Adnan Abu dikaitkan kontroversi dengan seorang pelakon baharu, Ruhainies, namun penyanyi Adira Suhaimi tidak menyimpan dendam terhadap pelakon tersebut.

Malah mengenai video aksi mesra suaminya dan Ruhainies, Adira hanya menyerahkan kepada yang terlibat untuk menyelesaikannya.

Memetik Berita Harian, Adira berkata, “Hati isteri mana yang tidak emosi berhadapan insiden sebegini.

"Sejujurnya saya terguris dan meminta ruang untuk menenangkan fikiran. Saya tidak mahu membuat kenyataan dalam keadaan marah.

“Apa pun saya tidak menyimpan dendam terhadap Ruhainies kerana dia sudah menjelaskan perkara sebenar. Mengenai video itu, biarlah mereka menyelesaikannya sendiri.

“Cuma diharap jangan kaitkan video berkenaan dengan rumah tangga saya. Cukup-cukuplah dengan kenyataan demi kenyataan.

"Sepatutnya hal dalaman keluarga diselesaikan secara berbincang. Tidak perlu dihebahkan kepada orang luar,” katanya.

Dalam pada itu, Adira turut mengakui bahawa dia kini sedang hamil berdasarkan pemeriksaan kit kehamilan yang dilakukan di rumah.

“Memang benar saya kini hamil dua minggu. Tetapi saya belum dapat pengesahan doktor sebaliknya hanya mengagak usia kehamilan berdasarkan kiraan sendiri.

"Ujian pun saya buat sendiri selepas membeli kit kehamilan,” ujarnya.

BACA INI JUGA: 'Kini Adira Rasa Apa Yang Saya Rasa..'



Sumber: Mynewshub.cc

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon