Tuesday, June 14, 2016

Elly Mazlein Nafi Bercerai Kerana Curang!


Penyanyi Elly Mazlein atau nama sebenarnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi masih belum mendedahkan punca perceraiannya bersama Azmi Hatta pada tahun lalu sehingga menyebabkan ada pihak yang mendakwa dia sebenarnya berlaku curang sehingga menyebabkan perceraian itu berlaku.

Elly Mazlein.JPG

Namun, bagi Elly, dia cuba menjauhkan diri dari segala gosip dan khabar angin kerana mahu menjaga aib diri dan aib bekas suami yang juga merupakan bapa kepada anak sulongnya, Putri Sara Sefhia.

“Saya cuba mengelak dari sebarang publisiti yang tidak bermanfaat kerana mahu menjaga aib diri dan bekas suami. tetapi, makin saya mendiamkan diri, makin banyak tohmahan yang dilemparkan kepada saya.

“Baru-baru ini terdapat fitnah yang mengatakan bekas suami menceraikan saya kerana dia ‘tangkap’ saya bersama lelaki lain di Pulau Langkawi ketika menjalani penggambaran untuk sebuah drama.

“Saya teringin nak tahu siapa lelaki yang ditangkap bersama saya ketika itu kerana masa itu bekas suami datang memberikan kejutan di hotel penginapan,” katanya kepada Berita Harian Online.

Elly juga mengakui dberasa terkilan dengan fitnah yang dilemparkan kepadanya dan tambah Elly dia tidak menyimpan sebarang dendam terhadap bekas suaminya dan menghalalkan wang hantaran berjumlah RM11,111,11.00 yang masih belum diterimanya sehingga kini.

BACA INI JUGA: 2 Sebab Penting Kenapa Suami Curang Isteri Wajib Tahu!

Sumber: Mynewshub.cc

1 comment

  1. hmm...zaman skrg baik cari pelacur dari artis..lebih kurang je

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon