Aug 24, 2015

Bekas Pengurus Dedah 'Maksiat' Nad Zainal

Tidak tahan dengan sikap Nad Zainal yang seakan-akan mencabar kesabarannya, bekas pengurus artis tersebut, Along Zuren membuka satu persatu perkara dan juga masalah yang pernah dilakukannya sepanjang menjadi pengurus Nad sebelum ini.

Skandal+Nad Zaina [2]
Gambar hiasan.

Menerusi muatnaik beberapa status di akaun Facebook miliknya, Along mendedahkan bahawa Nad pernah membawa pulang teman lelaki ke rumahnya (dan diketahui oleh ibunya sendiri) malah oleh kerana sebab itu juga, Along turut dimarahi oleh keluarga Nad.

“Saya sudah lama berdiam diri kerana kedua-dua belah pihak bersetuju untuk menjaga aib satu sama lain. Namun, kesabaran saya seperti teruji apabila dia (Nad) membuat kenyataan sebegitu (melarikan duit Nad Zainal) di Melodi. “Ini bukan kali pertama”

“Saya sudah dikhabarkan mengenai perkara ini beberapa kali. Jujur saya katakan tuduhan yang dilemparkan kepada saya tidak berasas. Saya tidak teragak-agak untuk mengeluarkan bukti yang ada demi membersihkan nama baik saya. Bukan niat untuk memburukkan sesiapa namun Nad yang memulakan perkara ini,” memetik penjelasannya daripada BH Online.

Skandal+Nad Zaina

Selain itu, dalam masa yang sama, Along juga mendedahkan bahawa Nad merupakan seorang artis yang sangat bermasalah selain tidak mahu bersama-sama mendekati dan menghargai peminatnya.

Perkara itu dibuktikan melalui satu video di laman Facebooknya di mana Nad Zainal tidak melayan kerenah anak yatim dan menurut Along, Nad hanya memberi perhatian kepada telefonnya sepanjang berkunjung ke rumah anak yatim tersebut.

Apa pun, semoga perkara ini menemui jalan berdamai, atau kata putusnya, Along akan meneruskan niatnya untuk melakukan saman malu terhadap pelakon wanita ini.

BACA INI JUGA: 8 Artis Wanita Korea Yang Mati Membunuh Diri

Sumber: Rotikaya

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon