Sunday, August 24, 2014

“Berselfie Sambil Beramal”, Peraduan Selfie Terhebat Di Malaysia!


“Berselfie Sambil Beramal” KibarMY | “Tanpa mengira latar belakang, KibarMY mengajak seluruh rakyat Malaysia untuk sama-sama mempamerkan bendera Jalur Gemilang di kenderaan masing-masing sebagai tanda cintakan tanah air dan perpaduan sejagat,” menurut pengenalan yang ada di laman web KibarMY.

KibarMY - Peraduan Selfie

Kempen berkenaan dinamakan sebagai Kempen Kibar Malaysia (KibarMY) merupakan satu kempen yang membabitkan seluruh negara bertujuan menaikkan semangat patriotik rakyat Malaysia.

Kempen ini dijalankan oleh sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dikenali sebagai Pertubuhan Patriotik Kibar Malaysia (PPKM) kini sedang menjalankan satu kempen menarik sempena bulan kemerdekaan ke-57 negara.

“Kempen ini dijalankan sempena Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia iaitu sepanjang Ogos dan September setiap tahun".

Anda mesti teruja untuk sertai peraduan “Berselfie Sambil Beramal” yang turut diadakan bersama-sama KibarMY dengan menawarkan hadiah utama Pakej Percutian Ke London untuk pemenang yang bertuah.

KibarMY - Peraduan Selfie [2]

Sebelum menyertai pertandingan berkenaan, anda perlu membeli pelekat kenderaan KibarMY di kedai terpilih termasuk semua stesen minyak Mesra Petronas dan lekatkan ia di mana-mana bahagian pada kenderaan anda.

Kemudian rakam gambar Selfie anda bersama pelekat itu dan kenderaan anda dan muatnaik gambar berkenaan di laman sosial KibarMY di Instagram, Twitter, Facebook ataupun laman web dengan hashtag @KibarMalaysia #KibarMY

Peserta juga perlu mengisikan borang peraduan yang terdapat dalam akhbar Harian Metro beserta bukti pembelian pelekat berkenaan.

Jika menang peraduan selfie “Berselfie Sambil Beramal” ni, selain pakej percutian ke London, anda berpeluang memenangi iPhone 5S, Samsung Galaxy S5, wang tunai dan juga pakej-pakej percutian ke pulau pilihan di Malaysia.

Untuk maklumat lanjut anda boleh melayari laman Facebook Kibar Malaysia atau layari laman web Kibar Malaysia.-Mynewshub.my

BACA INI JUGA: Selfie Yang Membawa Padah

2 comments

  1. semoga perkongsian ini memberi kebaikan untuk orang lain menyertai peraduan ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg suka selfie tu, inilah masanya utk mmbuktikan gambar serta hobi anda semua bernilai..:)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon