Saturday, January 04, 2014

Rabai Syiah Iktiraf Malaysia Satu-satunya Negara Islam Anti-Syiah!


Info Syiah. Jutaan terima kasih diucapkan kepada Rabai SYIAH di Iraq kerana mengiktiraf Malaysia sebagai satu-satunya negara di DUNIA ini yang 'mengkafirkan' Syiah.

Syiah Kafir

Walaupun begitu ada sedikit pembetulan yang perlu diperjelaskan.

1. Pemerintah Malaysia tidak mengkafirkan rakyat IRAQ, sebaliknya pemerintah Malaysia TIDAK MENGIKTIRAF SYIAH sebagai sebahagian daripada 'MAZHAB' ISLAM.

2. Dalam bidang ekonomi, Rasulullah S.A.W sendiri pun pernah berurus niaga dengan YAHUDI. Maka pastinya pemimpin Malaysia tidak melihat keperluan dari menghalang mereka dari berurus niaga dengan negara berpenduduk majoriti Syiah.

3. Malaysia masih lagi berdiplomasi dengan negara-negara SYIAH di dunia ini. Buktinya, Kedutaan IRAN dan IRAQ masih dibenarkan beroperasi malah rakyatnya tidak dihalau keluar dari Malaysia.

Jika rabai Syiah di Iraq merasakan pemerintah Malaysia mengkafirkan rakyat Iraq, kita hendak bertanya, bagaimana pula tindakan penganut Syiah yang mengkafirkan Abu Bakar, Umar, Usman dan isteri-isteri Nabi S.A.W? Adakah kedudukan RAKYAT IRAQ lebih mulia dan tinggi dari para sahabat dan isteri-isteri Nabi?



[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon