Jul 18, 2014

Datuk Siti Nurhaliza Kutuk Rakyat Palestin?

Betul ke Datuk Siti Nurhaliza mengambil kesempatan mengutuk rakyat Palestin di saat mereka kini sedang bertarung nyawa menentang kekejaman rejim zionis Israel?

Datuk Siti Nurhaliza Kutuk Rakyat Palestin

Rupa-rupanya memang terdapat individu yang tidak bertanggungjawab telah menyamar menggunakan nama Siti Nurhaliza di laman Facebook dan berkongsi status yang menghina dan mengutuk rakyat Palestin.

Mengulas mengenai perkara memalukan itu, Siti menjelaskan di laman Instagram peribadinya, bahawa dia mengecam serta tidak akan menghalalkan tindakan individu terbabit.

“Saya kecam dan saya tidak akan halalkan insan yang menyamar mempergunakan nama dan gambar saya untuk kepentingan diri malah menulis sesuatu yang tidak berhati perut.

“Teman-teman dan peminat semua tolong ambil perhatian dengan kewujudan makhluk pelik ini,” katanya.

Antara kata-kata hinaan tersebut yang ditulis individu yang menyamar sebagai Siti itu berbunyi, “nasib kaulah Palestin. Walaupun bumi kau ada Baitulmaqdis, kami tak peduli. Sudah lebih 60 tahun kau berdepan Israel, pasti kau sudah terror dan hebat. Kami peduli apa? Anak Palestin, kau kotor, lemah dan penakut”.

Datuk Siti Nurhaliza Kutuk Rakyat Palestin [2]

Siapalah yang tak berhati perut ni, penulis sifatkan orang macam ini seorang pengecut yang hanya berani dan lantang di papan kekunci sahaja!-Mynewshub.my

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon