Friday, April 25, 2014

Felixia Yeap Akhirnya Ucap Dua Kalimah Syahadah?


Cahaya hidayah semakin menghampiri model jelita Felixia Yeap, 27, apabila mengesahkan bakal mengucap dua kalimah syahadah pada Ramadan ini, malah sudah tidak sabar untuk menunaikan ibadah puasa.

Felixia Yeap Masuk Islam

“Jika tiada halangan, Insya-Allah saya akan mengucap (kalimah) syahadah pada Ramadan ini bersempena dengan tarikh lahir saya pada Julai depan,” kata bekas model Playboy itu ketika ditemui Harian Metro, di sini.

Felixia atau nama sebenarnya Yeap Chin Yee berkata, dia bukan sengaja menangguhkan niat murni memeluk Islam, sebaliknya memerlukan lebih masa.

“Ada sebab kenapa saya belum memeluk Islam secara rasmi. Antara yang utama, saya masih perlukan masa. Buat masa ini, saya sedaya-upaya mencari masa untuk membaca buku agama.

“Jika ada kesempatan, saya juga menghadiri kelas dan ceramah agama supaya lebih faham mengenai Islam,” katanya yang ditemui selepas sesi fotografi baju kurung myjubah.com, di sini, baru-baru ini. –myMetro Online

Fiza Padam Semula Gambar Adam?

Adam - Fiza Bercerai

Sementara itu, jika sebelum ini kami kongsikan kisah mengenai dirinya yang sudah memuatnaik kembali gambar suaminya, Adam AF di laman Instagram, hari ini gambar tersebut sudah pun dipadamkan.

Bukan itu sahaja, malah gambar lain selepas tarikh 21 Januari tahun ini juga sudah tiada.

Kalau diikutkan, memanglah akaun Instagram itu hak Fiza. Pendek kata, ikut sukalah hendak padam atau terus simpan gambar.

Tetapi, jangan lupa sebagai ‘public figure’, setiap perkara ‘pelik’ yang berlaku akan menjadi perhatian para peminat sekaligus membuatkan mereka mencipta pelbagai spekulasi.

Tambahan lagi, kedua-duanya masih tidak mahu berterus-terang dan sentiasa berkias-kias dalam kenyataan mengenai rumahtangga mereka.

Adakah tindakannya memadamkan gambar itu ada kaitannya dengan sebutan kes cerai yang dikatakan akan berlangsung pada Isnin depan?

Sama-sama kita nantikan. -Mynewshub.my

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon