Wednesday, April 09, 2014

Bunga Citra Lestari Mengaku Queen Control


Penyanyi dan pelakon tanah seberang, Bunga Citra Lestari mengakui dia merupakan seorang queen control seperti yang didakwa sesetengah pihak.

Bunga Citra Lestari Mengaku Queen Control

Isteri Ashraf Sinclair ini didakwa sedemikian kerana dalam perhubungan mereka, dia dilihat lebih dominan dalam menguruskan rumah tangga.

Bagaimanapun, Bunga mengatakan dia memang seorang queen control tetapi hanya kepada dirinya sendiri.

“Sebenarnya saya tidak kisah kalau ada pihak yang menganggap saya dominan atau queen control dalam perkahwinan.

"Ini kerana saya dan Ashraf tahu kedudukan kami yang sebenar. Ashraf juga seorang yang dominan, tetapi mungkin sifatnya itu tidak kelihatan di mata orang lain.

"Tetapi sebagai seorang isteri kepada Ashraf, saya dapat melihatnya. Masing-masing punya peranan sendiri. Bukan hanya saya seorang yang membuat keputusan atau memikirkan tentang keluarga.

"Tetapi kami berdua. Memang benar saya seorang queen control, tetapi just for myself,” katanya memetik laporan Gua.

Bunga Citra Lestari Mengaku Queen Control [2]

Penyanyi yang terkenal dengan lagu Ingkar ini juga mengatakan dia kini lebih menitik beratkan kerjaya nyanyian daripada lakonan berikutan bidang lakonan lebih banyak menuntut tuntutan masa sekali gus dia menolak untuk lebih bergiat aktif dalam bidang tersebut.

Untuk makluman, Bunga dan Ashraf mendirikan rumah tangga pada 8 November 2008 di Jakarta dan dikurniakan cahaya mata lelaki, Noah, 4.

Selepas berkahwin, Ashraf membuat keputusan berhijrah ke negara kelahiran isterinya selain meneruskan kerjayanya sebagai pelakon dan model di sana. -Mynewshub.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon